۱۵ اسفند ۱۴۰۰، ۲۰:۱۵

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گلستان برگزار شد

آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گلستان برگزار شد

گرگان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گلستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی سلمان زاده، شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: در روز سوم شعبان و ولادت حضرت امام حسین (ع) با حضور نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه نینوا و بنیاد مسکن و برخی از ائمه جمعه استان گلستان از ۱۶ فعال اجتماعی و گروه های جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان تجلیل شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان گفت: هم‌زمان با روز احسان و نیکوکاری، آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور مسئولان استانی برگزار شد.

وی بیان کرد: در این مراسم که به‌صورت سراسری و هم‌زمان با سایر استان‌های کشور برگزار شد از ۱۶ نفر از فعالان جهادی گلستان در عرصه احسان و نیکوکاری تجلیل شد.

سلمان زاده گفت: در این مراسم عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گلستان تشریح و با توجه به بیانات اخیر رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین پرداخته شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان ادامه داد: تاکنون در هفت مرحله رزمایش بنیاد احسان که خود به چند فاز بوده حدود ۲۳۰ هزار بسته معیشتی و پروتئینی به ارزش 45 میلیارد تومان توزیع شده است.

وی از فعالیت ۵۳۰ گروه خیریه و جهادی در استان خبرداد و اضافه کرد: در برنامه های سال بعد این گروه ها به صورت تخصصی از خدمات آموزشی، سلامت، امدادی، بانوان و مساجد سازماندهی و آموزش بهره مند خواهند شد.

حجت الاسلام عبدالعلی ایمانی، نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان هم در این مراسم در سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد مبارک ماه شعبان از خدمات و تلاش‌های این جهادگران تقدیر کرد.

در پایان این مراسم حکم دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام استان به برادر جهادی حاج حبیب فرشیدنیا اعطا شد.

کد خبر 5440514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha