۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۳۳

فرمانده سپاه قدس گیلان:

منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است

منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است

رشت- فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است، گفت: اولویت امروز سپاه به مباحث فرهنگی مربوط می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد عبدالله پور شامگاه یکشنبه در گفتگوی ویژه خبری شبکه باران با اشاره به نقش آفرینی سپاه در حفاظت از خاک کشور، بیان کرد: وظیفه اصلی سپاه استان‌ها فعالیت در حوزه جنگ نرم است و به این مهم در بخش‌های مختلف اعم از اقتصادی و اجتماعی عمل می‌کند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه برای رفع مشکلات کشور به سازمان‌ها و نهادهای مختلف کمک می‌کند، عنوان کرد: سپاه پاسداران از تمام مستضعفان جهان حمایت می‌کند و این موضوع را با صراحت کامل بیان می‌کند.

وی با بیان اینکه اولویت امروز سپاه به مباحث فرهنگی مربوط می‌شود، افزود: قدرت بدون حکمت راه به جایی نمی‌برد و منشأ قدرت سپاه خدامحوری و تکیه بر نظام ولایی است.

سردار عبدالله پور ادامه داد: ولایت فقیه منشأ قدرت ما است و حکمت ما در قدرت نیز همان ولی فقیه است و رهبر انقلاب نیز قدرتمندانه در برابر توطئه‌ها ایستاده و اجازه آسیب به کشور را نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه نقش سپاه آماده نگه داشتن مردم برای دفاع از انقلاب است، تصریح کرد: دشمن می‌داند که سپاه از مؤلفه‌های اصلی قدرت جمهوری اسلامی محسوب می‌شود لذا دائماً به این نهاد حمله می‌کند اما این گوهر بی نظیر با صلابت به پیش رفته و انقلاب را به اهداف عالیه خود می‌رساند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه نیروهای جدید سپاه با قدرت و صلابت به راه خود ادامه می‌دهند، بیان کرد: آمریکا با وجود داشتن قدرت نظامی بسیار زیاد جرأت حمله به ما را ندارد زیرا نسل سردار سلیمانی در کشور زیاد است.

وی با بیان اینکه دشمن از طریق فضای مجازی و اینترنت افکار شیطانی خود را در جامعه گسترش می‌دهد، گفت: اگر به قرآن و مسجد روی نیاوریم حفظ انسان‌ها کار ساده ای نیست.

سردار عبدالله پور با تاکید بر ضرورت اصلاح سبک زندگی و روی آوردن به معنویات، تصریح کرد: سپاه استان در راستای عمل به وظایف خود اقدام به بازسازی مساجد و مراکز فرهنگی می‌کند.

وی افزود: تهیه و توزیع هفتگی ۵ تا ۸ هزار بسته معیشتی، آبرسانی به ۱۵۰ روستا، ساخت مسکن مددجویان کمیته امداد، راه‌اندازی ۳۲ کارگاه اقتصاد مقاومتی و ۱۲ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی و پرداخت وام قرض الحسنه پنج تا صد میلیونی به ۵۵۸ نفر جهت اشتغال زایی از دیگر اقدامات سپاه قدس گیلان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به اجرای طرح بیمه سلامت برای افراد فاقد هرگونه بیمه درمانی، گفت: سپاه در دوران کرونا با انجام اقداماتی نظیر تولید محلول‌های ضدعفونی و ماسک خود را وقف مبارزه با این ویروس کرد.

سردار عبدالله پور تصریح کرد: سپاه استان امسال طرح زراعت چوب را در دستور کار دارد که در این طرح بخشی از زمین‌های بلا استفاده منابع طبیعی در اختیار جوانان قرار می‌گیرد.

کد خبر 5440651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha