۱۶ اسفند ۱۴۰۰، ۱۶:۵۸

مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان خبر داد؛

بهره برداری از مرکز ناباروری فاطمیه همدان در اردیبهشت ۱۴۰۱

بهره برداری از مرکز ناباروری فاطمیه همدان در اردیبهشت ۱۴۰۱

همدان- مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان با اشاره به اینکه زوج‌های نابارور زیرپوشش خدمات ناباروری قرار می‌گیرند از بهره‌برداری مرکز ناباروری این بیمارستان در اردیبهشت سال ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدعلی اشرف حسینی با اشاره به بهره برداری از ساختمان جدید بیمارستان فاطمیه همدان، اظهار کرد: در حال حاضر کارهای نازک کاری این مرکز در حال انجام است و تنها تجهیز و اقدامات مربوط به آن باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه اقدامات غیر ساختمانی باقی مانده و تجهیزاتی نیز باید در این راستا فراهم شود، گفت: کارهای مناقصه تهیه دستگاه‌هایی مثل اکسیژن ساز و دیزل ژنراتور انجام شده و باید تأمین اعتبار صورت گیرد تا این وسایل وارد بیمارستان شود.

مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان از بهره برداری این مرکز طی اردیبهشت ماه سال آینده و در هفته سلامت خبر داد و افزود: در آن زمان می‌توانیم بیماران را به مرکز جدید با امکانات به روزتر انتقال دهیم.

حسینی به تخصیص اعتبار ۱۴ میلیارد تومانی از سوی وزارت بهداشت برای تهیه تجهیزات جدید برای این مرکز اشاره کرد و گفت: دو بخش ان آی سی یو و مراقبت ویژه نوزادان به علاوه بخش وی آی پی و ۱۰ اتاق ال دی آر، اورژانس سرپایی و تحت نظر و بستری و کلینیک ناباروری در این ساختمان ساخته شده است.

وی با بیان اینکه کلینیک ناباروری شامل اتاق عمل، درمانگاه و آزمایشگاه است، به حمایت از زوجین نابارور اشاره و افزود: بیمارستان فاطمیه وارد قرارداد با بیمه‌ها شده است جلسات مختلفی با بیمه‌ها داشتیم و اقداماتی انجام شده و این اتفاق افتاده تا به افرادی که مراجعه می‌کنند معرفی نامه بدهیم و به بیمه‌ها مراجعه و مهر تأیید بگیرند.

این مسئول تصریح کرد: البته طبق صحبت‌های صورت گرفته قرار شد دیگر زوجین نابارور را به مراکز بیمه نفرستیم و در بیمارستان فاطمیه با هماهنگی که با این مراکز داریم مهر تأیید بخورند و زیرپوشش خدمات ناباوری قرار گیرند.

مدیر مرکز آموزشی درمانی فاطمیه همدان با تأکید بر اینکه خدمات زوجین نابارور طبق تعرفه ابلاغیه در کشور محاسبه می‌شود، گفت: فعلاً مشکلاتی در این زمینه در استان وجود دارد چون بسته‌هایی که بیمه‌ها انتخاب کردند هنوز اقلامی را جز تعهدات خود قرار ندادند و در حال رایزنی هستیم که این کار هم صورت گیرد.

حسینی عنوان کرد: قرار شده بیمه‌ها در استان با سازمان‌های بالادستی خود در تهران مکاتباتی داشته باشند تا آن اقلام هم در بسته حمایتی قرار گیرد و هزینه بیماران کاهش یابد.

کد خبر 5441360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha