۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۰:۵۵

بهره برداری از ۱۸۶واحد مسکونی مددجویان در لامرد

بهره برداری از ۱۸۶واحد مسکونی مددجویان در لامرد

لامرد - با حضور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس بیش از ۱۸۶ واحد مسکن مددجویی در لامرد به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس صبح سه شنبه در جریان این مراسم گفت: با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان از محل اعتبارات خیرین، دولتی و امدادی و از سرفصل های زکات، صدقات و اکرام ۱۸۶ واحد مسکونی ویژه مددجویان شهرستان لامرد در بخش های اشکنان، مرکزی، علامرودشت و خیرگو به بهره برداری رسید.

مدیرکل کمیته امداد فارس با اشاره به موفقیت طرح های اشتغال زایی مددجویان تحت حمایت گفت: تا به امروز بیش از 16 هزار و ۹۰۰طرح توسط مددجویان تحت حمایت امداد در سراسر استان فارس اجرا شده که بیش از ۲۲هزار و ۸۰۰ شغل به صورت مستقیم ایجاد شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی( ره ) فارس افزود: تا کنون بیش از ۷۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان فارس هزینه شده است که پیش بینی می کنیم تا پایان سال جاری حداقل ۲۴ هزارفرصت شغلی در حوزه اشتغال ایجاد شود که موجب توانمند سازی خانواده های تحت حمایت خواهد شد.

بذرافشان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره)استان فارس همچنین در این سفر ضمن بازدید از طرح های اشتغال زا در شهرستان با فرماندار و ائمه جمعه لامرد، اشکنان، علامرودشت و جمعی از خانواده های مددجویان تحت حمایت این نهاد دیدار کردند.

کد خبر 5441878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha