۱۷ اسفند ۱۴۰۰، ۱۲:۳۰

فرماندار کرمانشاه:

مردم کرمانشاه در آرامستان‌ها توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند

مردم کرمانشاه در آرامستان‌ها توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند

کرمانشاه- فرماندار کرمانشاه با اشاره به فرا رسیدن پنجشنبه غریبان، گفت: مردم کرمانشاه در آرامستان‌ها توصیه‌های بهداشتی را رعایت کنند.

فضل الله رنجبر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه تجربیات سال‌های گذشته در ایام پایانی سال حجم ترافیک منتهی به آرامستان‌ها افزوده می‌شود و بر این اساس برای مسیرهای منتهی به آرامستان‌ها محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی و نیروی انتظامی و شهرداری‌ها تمهیداتی برای روان سازی ترافیک ایام پایانی سال اندیشیده‌اند که به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

فرماندار کرمانشاه تصریح کرد: برای حفظ سلامت جامعه و قطع زنجیره کرونا شهروندان باید در پنجشنبه غریبان و آخر سال بیش از پیش دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنند و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی همکاری لازم را در قطع زنجیره ویروس کرونا داشته باشند.

رنجبر بیان کرد: برای تردد خودروها در پنجشنبه‌های آخر سال محدودیت‌هایی هم از نظر تأمین امنیت و هم در بحث مسائل ترافیکی، در نظر گرفته شده است که برنامه‌های آن توسط پلیس راهور و نیروی انتظامی تهیه و اعلام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم با تدابیر اندیشه شده مسئولین و همکاری شهروندان در ایام پایانی سال به ویژه در چهارشنبه آخر سال شاهد کمترین اتفاق باشیم.

کد خبر 5441993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha