۱۸ اسفند ۱۴۰۰، ۸:۰۸

۱۷ تن سنگ معدن در اسفراین توقیف شد

۱۷ تن سنگ معدن در اسفراین توقیف شد

بجنورد- فرمانده انتظامی اسفراین از توقیف یک دستگاه تریلی حامل ۱۷ تن و ۷۴۵ کیلوگرم سنگ معدن قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از نیروی انتظامی خراسان شمالی، سرهنگ مجید یگانه پور اظهار کرد: در راستای طرح عملیاتی مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن مأموران یگان امداد در حین گشت زنی در سطح شهرستان موفق به شناسایی یک دستگاه تریلی در کمربندی حامل سنگ معدن غیرمجاز روستای سست شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران، خودروی مذکور را توقیف کردند، افزود: در بازرسی از این تریلی مقدار ۱۷ تن و ۷۴۵ کیلوگرم سنگ معدن غیرمجاز کشف و ضبط شد.

یگانه با اشاره به اینکه در این رابطه راننده تریلی بعد از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، خاطرنشان کرد: خودروی توقیفی به پارکینگ منتقل و سنگ معدن کشف‌شده تحویل اداره صنعت و معدن شهرستان شد.

فرمانده انتظامی اسفراین خاطرنشان کرد: اقدامات پلیس در راستای مبارزه با استفاده غیرمجاز از معادن در سطح شهرستان باقدرت ادامه دارد که از شهروندان انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشکوک مراتب را بلافاصله از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5442577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha