۱۹ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۵۵

در ایام نوروز؛

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات بین شهرستان‌های بوشهر ضروری است

رعایت عدالت در توزیع اعتبارات بین شهرستان‌های بوشهر ضروری است

بوشهر- استاندار بوشهر خواستار ذخیره‌سازی کالاهای مورد نیاز در ایام نوروز شد و گفت: رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در بین شهرستان‌های استان بوشهر ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی‌زاده ظهر پنجشنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: به پشت‌میزنشینی اعتقادی نداریم و تاکید ما بر انجام کار میدانی و جهادی است.

وی با اشاره به اینکه مدیران استانی باید هر هفته یک روز را در تهران برای جذب اعتبارات ملی در وزارتخانه‌ها صرف کنند افزود: مدیران یک روز در هفته نیز باید به شهرستان‌ها بروند و مسائل و مشکلات را از نزدیک بررسی و دنبال کنند.

استاندار بوشهر از تخصیص هزار میلیارد تومان در حوزه عمران شهری بوشهر در سال آینده خبر داد و بیان کرد: امیدواریم با این اعتبارات شاهد تحول مطلوبی در عرصه شهری باشیم.

وی رونق تولید و ایجاد و توسعه اشتغال را یکی از مسائل مهم و ضروری در استان دانست و اضافه کرد: با وجود شرایط سخت اقتصادی و قوانین موجود تدابیری اتخاذ شده که واگذاری زمین و صدور مجوزها در سریع‌ترین زمان انجام شود.

محمدی‌زاده با تاکید بر تدوین برنامه متمرکز و نظام مند برای هزینه‌هایی که در مسئولیت اجتماعی توسط نفت، گاز و پتروشیمی در این استان انجام می‌شود افزود: رعایت عدالت در توزیع منابع و اعتبارات در بین شهرستان‌های استان بوشهر ضروری است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی خدمات دولت از سوی مدیران دستگاه‌های اجرایی خاطرنشان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در فضای رسانه‌ای حضور داشته و خدمات دولت و نظام اسلامی را به خوبی اطلاع رسانی کنند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه خدمات نظام به خوبی اطلاع‌رسانی نشده است گفت: اطلاع رسانی خدمات نظام بخشی از جهاد تبیین به شمار می‌رود که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه خروج مدیران دستگاه‌های اجرایی در نوروز تنها با اجازه استانداری باید انجام شود افزود: ذخیره مناسب کالا در انبارهای استان باید به صورت جدی دنبال شود.

کد خبر 5443791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha