۲۲ اسفند ۱۴۰۰، ۱۹:۰۳

امام جمعه بناب:

سربازان گمنام امام زمان (عج) زمینه ساز توسعه هستند

سربازان گمنام امام زمان (عج) زمینه ساز توسعه هستند

بناب- امام جمعه بناب با اشاره به تلاش های سربازان گمنام امام زمان (عج) در زمینه امنیت جامعه گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) زمینه ساز توسعه هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام شیخ مصطفی باقری بنابی عصر یک شنبه در دیدار با رئیس و کارکنان اداره اطلاعات شهرستان بناب که به مناسبت گرامیداشت هفته سربازان گمنام امام زمان (عج) ترتیب یافته بود؛ اظهار کرد: یکی از لازمه‌های توسعه و رشد کشور تأمین و وجود امنیت است که در این زمینه سربازان گمنام امام زمان (عج) نقش بسیار کلیدی و تأثیرگذار دارند.

وی با بیان اینکه توسعه و پیشرفت در هر جامعه نیازمند تأمین امنیت است و در این زمینه سربازان گمنام امام زمان (عج) با رصد جامعه و اشراف اطلاعاتی در تلاش هستند تا آسیب‌ها و مشکلات را شناسایی و در راستای حل آن قدم بردارند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب افزود: بر همگان آشکار است که انجام فعالیت‌های اقتصادی و فرهنگی بدون وجود امنیت امکان پذیر نیست و لازمه حضور سرمایه گذار در جامعه و کار برای رشد و توسعه اقتصادی تأمین و وجود امنیت است.

حجت الاسلام باقری بنابی در ادامه این دیدار با بیان احادیثی در خصوص اهمیت امنیت در جامعه از تلاش‌های شبانه روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) که گمنامانه تلاش می‌کنند، تقدیر و تشکر بعمل آورد.

کد خبر 5446251

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha