۲۳ اسفند ۱۴۰۰، ۲۳:۰۱

استاندار سمنان خبر داد؛

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در استان سمنان

آغاز توزیع میوه تنظیم بازار در استان سمنان

سمنان- استاندار سمنان گفت: با توجه به فرارسیدن شب عید و نیاز بازار، میوه تنظیم بازار از ۲۴ اسفند ماه در هشت شهرستان و حتی بخش‌های استان توزیع می‌شود.

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های ستاد تنظیم بازار تأمین میوه شب عید مردم استان سمنان بود، تاکید کرد: پیش بینی میوه شب عید، در ستاد تنظیم بازار استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۹۰۰ تن میوه در دو قلم سیب و پرتغال تهیه، تأمین و ذخیره شده است، ابراز کرد: از ۲۴ و ۲۵ اسفند ماه در نقاط مختلف استان این مقدار میوه با توجه به قیمت عرضه دولتی، توزیع خواهد شد.

استاندار سمنان با بیان اینکه تمهیداتی اندیشیده شده که میوه تنظیم بازار دولتی حتی مراکز دهستان‌ها و بخش‌ها توزیع شود، تاکید کرد: سابقاً این میوه فقط در مرکز شهرستان‌ها و شهرها توزیع می‌شد که برای رضایتمندی بیشتر مردم این امر در روستاها نیز صورت خواهد گرفت.

هاشمی با بیان اینکه مردم دغدغه‌ای برای تأمین میوه شب عید نداشته باشند چرا که توزیع به اندازی کفایت صورت می‌گیرد، بیان داشت: خوشبختانه ستاد تنظیم بازار تلاش‌های خوبی را در زمینه اقلام مورد نیاز مردم از جمله میوه در دستور کار قرار داده است همچنین ناظران، نظارت بر بازار شب عید مردم را نیز تقویت کرده اند.

کد خبر 5447231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha