۲۵ اسفند ۱۴۰۰، ۱۴:۲۶

وبینار «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» برگزار می شود

وبینار «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» برگزار می شود

دومین وبینار کاشتن برای آینده با موضوع «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» دوشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزرات بهداشت، این وبینار دوشنبه ۱۵ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۰ تا ۱۲ به همت معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

پس از برگزاری موفقیت‌آمیز نشست نخست که به موضوع پژوهش کاربردی پرداخت، دومین نشست و وبینار کاشتن برای آینده با موضوع «مقاله: مشارکت در پیشبرد علم یا ابزار ارتقا» به صورت پنل و با به اشتراک گذاری نظرات موافق و مخالف ارائه می شود.

دکتر یونس پناهی معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، حمیدرضا نمازی عضو هیات علمی مرکز تحقیقات اخلاق و تاریخ پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر عبدالرضا نوروزی چاکلی عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی شاهد، دکتر اکبر فتوحی معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر شقایق حق‌جوی رئیس مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اعضای این پنل هستند.

این رویداد به عنوان دومین نشست از سلسله نشست‌های کاشتن برای آینده است که به صورت ماهانه و به همت مرکز توسعه، هماهنگی و ارزیابی تحقیقات در معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت برگزار خواهد شد.

کد خبر 5448666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha