۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند مطرح کرد؛

کشف و ضبط بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نهاوند

کشف و ضبط بیش از یک تن فرآورده خام دامی غیربهداشتی در نهاوند

همدان_ رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند از کشف و ضبط بیش از یک تُن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل‌مصرف انسانی در سطح شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، میثم قیاسی در تشریح این خبر اظهار کرد: بر اساس وظایف نظارتی اداره دامپزشکی نهاوند به منظور ارتقای سلامت غذایی جامعه و بازدیدهای مستمر و مداوم که در طرح تشدید کنترل و نظارت بهداشتی نوروزی که همزمان با سایر نقاط کشور از ۱۵ اسفندماه سال جاری در شهرستان نهاوند از مراکز عرضه صورت می‌پذیرد، بیش از یک تُن و ۲۵۰ کیلوگرم انواع فرآورده‌های خام دامی به دلیل غیربهداشتی و تاریخ منقضی بودن کشف و ضبط گردید.

وی با اشاره به اینکه مواد خام دامی فاسد کشف شده شامل انواع گوشت قرمز و مرغ گرم و منجمد بوده است، افزود: هنگام بازرسی و نظارت کارشناسان بر مراکز عرضه و فروش فرآورده‌های خام دامی شهرستان، این مواد جمع‌آوری و ضبط شده است که از شهروندان عزیز درخواست می‌شود از خرید هرگونه مواد خام دامی فله‌ای و یا در بسته‌های بدون مشخصات و برچسب خودداری کنند و در هنگام خرید به تاریخ تولید و انقضای محصولات توجه کنند.

قیاسی از تشدید نظارت‌های بهداشتی دامپزشکی در ایام نوروز و ماه مبارک رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: این طرح از ۱۵ اسفندماه امسال با ۲ تیم ثابت و سیار آغاز و تا پایان ماه رمضان سال ۱۴۰۱ ادامه دارد.

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان نهاوند بیان کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در مراکز عرضه فرآورده‌های خام دامی می‌توانند مراتب را از طریق شماره تلفن ۰۸۱۳۳۴۲۹۱۲۶ یا به سامانه ۱۵۱۲ ارتباط مردمی دامپزشکی گزارش دهند.

کد خبر 5451035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha