۲۹ اسفند ۱۴۰۰، ۲۱:۴۴

فرماندار شهرستان اهر خبرداد؛

نجات ۲۰۰ خودروی مسافران نوروزی از برف و کولاک اهر

نجات ۲۰۰ خودروی مسافران نوروزی از برف و کولاک اهر

اهر- فرماندار شهرستان اهر گفت : نزدیک به ۲۰۰ دستگاه خودرو از مسافران نوروزی، در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر توسط نیروهای امدادی و پلیس راه نجات یافتند.

رسول خدابخش در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش سنگین برف در شهرستان اهر اظهار داشت: با توجه به بارش سنگین برف، تردد در گردنه‌های گویجه‌بئل و سامبران به کندی انجام می‌گیرد. از این‌رو منطقه‌ی ارسباران در ساعات پایانی سال ۱۴۰۰ با برف سنگین روبروست.
فرماندار شهرستان اهر افزود: کسانی به قصد سفر به منطقه‌ی ارسباران را دارند اگر مسافرت ضروری نباشد از تردد به شهرستان‌های ارسباران خودداری کنند و تا مساعد شدن شرایط جوی، از سفر به شهرستان اهر پرهیز کنید.
وی بابیان این‌که تردد در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر و ارسباران بدون زنجیرچرخ امکان‌پذیر نیست، گفت: در صورتی که مسافرت ضروری به منطقه‌ی ارسباران دارید حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشید، چراکه طبق پیش‌بینی هواشناسی؛ تا پایان هفته بارش برف ادامه خواهد داشت و ارسبارانی‌ها سال ۱۴۰۱ را با برف شروع می‌کنند.
خدابخش از امدادرسانی نیروهای راهداری، هلال‌احمر و پلیس‌راه به مسافران نوروزی گرفتار در برف و کولاک خبر داد و یادآور شد: نزدیک به ۲۰۰ دستگاه خودرو از مسافران نوروزی در محورهای مواصلاتی شهرستان اهر توسط نیروهای امدادی و پلیس‌راه رهایی یافتند. لذا از مسافران برای تسهیل در امر برف‌روبی، فعلاً به ارسباران سفر نکنند.
کد خبر 5451118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha