۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲

در تماس تلفنی مشترک؛

«هنیه» و «النخاله»بر تداوم مقاومت در برابر صهیونیستها تأکید کردند

«هنیه» و «النخاله»بر تداوم مقاومت در برابر صهیونیستها تأکید کردند

«اسماعیل هنیه» و «زیاد النخاله» در جریان یک تماس تلفنی مشترک بر لزوم تداوم مقاومت در برابر تجاوزات خطرناک رژیم صهیونیستی تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر جنبش مقاومت اسلامی حماس با «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش «جهاد اسلامی» فلسطین گفتگو کرد.

بر اساس این گزارش، اسماعیل هنیه و زیاد النخاله در جریان این مکالمه تلفنی به بررسی اوضاع فلسطین و تجاوزات خطرناک دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین پرداختند. هنیه و النخاله پایداری و مقاومت فلسطینیان در برابر صهیونیست‌ها در سرتاسر اراضی اشغالی به ویژه جنین که اخیراً ۳ مبارز فلسطینی در این شهر به شهادت رسیدند، را ستودند.

هنیه ضمن تسلیت شهادت مبارزان گروهان‌های قدس، تاکید کرد که ملت فلسطین اوضاع را به سمت و سوی صحیح خود پیش می‌برد و بار دیگر ثابت کرد که مقاومت حق مسلم ملت تحت اشغال است و رژیم اشغالگر نیز باید نابود شود.

وی عنوان کرد: این سرزمین ماست و این‌ها مقدسات ما هستند و کسانی که روابط خود را با دشمن عادی‌سازی کرده و در سرزمین فلسطین با آن نشست برگزار می‌کنند، هرگز نمی‌توانند برای ملت فلسطین تعیین تکلیف کنند.

هنیه و النخاله در پایان بر ادامه همکاری و هماهنگی با تمامی گروه‌های فلسطینی در عرصه سیاسی و میدانی به منظور مقابله با اشغالگران صهیونیست و دفاع از ملت فلسطین و حقوق مشروع آن تاکید کردند.

کد خبر 5458015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha