۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۴۷

مدیرکل استاندارد لرستان مطرح کرد؛

انجام ۸۹۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی لرستان

انجام ۸۹۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل استاندارد لرستان از انجام ۸۹۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و تاسیسات گاز پرکنی این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرضیه قنبریان امروز یکشنبه در گفت و گو با رسانه‌ها گفت: در سال ۱۴۰۰، با تلاش کارشناسان اداره کل و با استفاده از ظرفیت شرکت‌های بازرسی همکار استان، ۸۹۶ مورد بازرسی از واحدهای تولیدی تحت پوشش و تأسیسات گاز پرکنی استان انجام شد.

وی افزود: در این مدت هزار و ۱۹ مورد نمونه برداری از فرآورده‌های تولیدی استان انجام شد و به آزمایشگاه‌های اداره کل و آزمایشگاه‌های همکار برای آزمون مطابق با استانداردهای ملی مربوطه، ارسال شد.

مدیرکل استاندارد استان لرستان بیان کرد: علاوه بر نظارت بر اجرای استانداردهای اجباری در مراکز تولیدی، در راستای کنترل فرآورده‌های توزیع شده در سطح عرضه و سالم سازی بازار مصرف، در سال گذشته شش هزار و ۴۵۴ مورد بازرسی و ۲۶۳ نمونه برداری از مراکز عرضه سطح استان توسط کارشناسان اداره کل و شرکت‌های بازرسی همکار انجام شد.

قنبریان افزود: به استناد ماده ۱۹ قانون تقویت و توسعه نظام استاندارد، کارشناسان استاندارد مجاز هستند به محل‌های تولید، بسته بندی، تمرکز، عرضه و فروش کالاها و یا خدمات مشمول استاندارهای اجباری وارد شوند و به بازرسی و نمونه برداری بپردازند.

کد خبر 5458043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha