۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۶

ارائه مشاوره به دانشجویان؛

بکارگیری تمام ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

بکارگیری تمام ظرفیت خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از آمادگی کامل تمامی خوابگاه‌های این دانشگاه جهت پذیرش دانشجویان خوابگاهی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، محمدرضا صابری با اعلام این خبر افزود: پس از مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر برگزاری حضوری تمامی کلاس‌های درس مدارس و دانشگاه‌ها از ۱۴ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برنامه‌های معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد جهت آماده‌سازی کامل ۷ خوابگاه دختران و پسران این دانشگاه آغاز شد.

وی افزود: هم‌اکنون این خوابگاه‌ها با تمامی ظرفیت آماده پذیرش دانشجویان خوابگاهی هستند.

صابری خاطرنشان کرد: در کنار ضدعفونی مستمر خوابگاه‌ها و کنترل تهویه فضاهای باز و بسته متناسب با دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی، حضور روانشناسان و روانپزشکان را هم در این مکان‌ها داریم تا در مواردی که احساس نیاز شد مشاوره لازم را به دانشجویان داشته باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با بازگشایی خوابگاه‌های دانشجویی فعالیت سلف سرویس این دانشگاه هم آغاز شده است، خاطرنشان کرد: سلف سرویس دانشگاه در طول سال خدمات پذیرایی را به دانشجویان در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام دارد و این سلف در ماه مبارک رمضان آماده پذیرایی از دانشجویان روزه‌دار در وعده‌های سحر و افطار است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مشهد یادآور شد: در ماه مبارک رمضان غذای وعده سحر به‌صورت بسته‌بندی بوده، اما در غذای وعده افطار به‌جز توزیع بسته‌بندی، پذیرایی در محل سلف را هم داریم.

کد خبر 5458895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha