۱۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۵۹

مدیرکل آموزش و پرورش کرمانشاه:

جوان‌گرایی مهمترین اولویت در آموزش و پرورش کرمانشاه است

جوان‌گرایی مهمترین اولویت در آموزش و پرورش کرمانشاه است

کرمانشاه- مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: جوان‌گرایی مهمترین اولویت در آموزش و پرورش کرمانشاه است.

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان محمدی مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمانشاه ظهر دوشنبه در مراسم آئین معارفه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با حضور سخنگوی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش یکی از مهمترین اولویت‌های کاری در حوزه آموزش و پرورش است.

وی با اشاره به اینکه اجرای سند تحول بنیادین را در دستور کار خود به منظور رسیدگی و اجرای آن قرار داده است، افزود: برای تربیت تمام ساعتی دانش آموزان، جوان‌گرایی و جذب نیروهای متخصص در حوزه تعلیم و تربیت، تکریم جایگاه معلمان و همچنین اجرای طرح سند تحول بنیادین در استان کرمانشاه و در مجموعه آموزش و پرورش از جمله مهمترین برنامه‌های مورد نظر است که تمام تلاش خود را در این راستا خواهم کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اهمیت مسئله جوان‌گرایی به عنوان یک مطالبه عمومی در جامعه، یک مسئله مهم در بیانیه گام دوم انقلاب و یک موضوع مورد توجه وزیر آموزش و پرورش به عنوان اولویت مهم دیگر مورد توجه بوده با توجه به اینکه در حال حاضر همه معاونین وزیر آموزش و پرورش از جوانان و متخصصین دهه ۶۰ هستند.

محمدی با اشاره به تحقق مسئله عدالت در آموزش و پرورش، بیان کرد: تمام تلاش خود را در راستای تحقق عدالتی در فضای آموزشی خواهم کرد و به منظور جبران با ماندگی‌های تحصیلات در دوران کرونا اهتمام بیشتری ورزیده خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ورودی‌های آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان صورت می‌گیرد برای تقویت فضای آموزش و پرورش باید به این دانشگاه توجه ویژه‌تری شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه نیازمند کمک خیرین در امر ساخت و ساز مدرسه در مناطق محرم استان هستیم، تاکید کرد: از تمام خیرینی که دلسوز تعلیم و تربیت هستند تقاضای کمک می‌شود و انتظار داریم پای کار این امر خیر در استان کرمانشاه باشند.

محمدی افزود: مسائل آموزش و پرورش بحثی درون سازمانی قلمداد شده در حالی که این دیدگاه باید تغییر داده شود و به عنوان یک فرآیند تعلیم و تربیتی و فرآیندی ملی شناخته شود.

وی با اشاره به اینکه مسئولین استانی برای کمک به پیشبرد اهداف باید عملکرد خوبی داشته باشند، ادامه داد: در دوران مدیریتی خود تمام تلاش خود را می‌کنم که در این مسیر کمتر سخن بگویم و بیشتر عمل کنم.

کد خبر 5459260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۸
      0 0
      بچهای خودتونومیارین بالامیگسن جوان گرایی؟؟