۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۰۳

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان خبر داد؛

تردد بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کاشان

تردد بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی کاشان

کاشان - رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای کاشان از تردد بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

علی اکبر آقایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی امسال شلوغ ترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان آزادراه قم-کاشان بود، اظهار داشت: از این محور در طول تعطیلات نوروزی بیش از ۴۲۹ هزار تردد ثبت شد در حالی که در نوروز ۱۴۰۰ از این محور بیش از ۱۹۷ هزار خودرو تردد کردند.

وی با بیان اینکه آزادراه نطنز-کاشان دومین محور پرتردد مواصلاتی منتهی به کاشان در ایام نوروز بود، ابراز داشت: در این ایام در این محور بیش از ۳۴۰ هزار خودرو تردد کرد و این در حالی است که در مدت زمان مشابه در سال گذشته از این محور بیش از ۱۵۳ هزار خودرو تردد کرد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کاشان با اشاره به اینکه بیشترین میانگین افزایش تردد در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان مربوط به آزادراه نطنز-کاشان بود، تصریح کرد: این محور در سال گذشته شاهد بیش از ۲۱ هزار تردد بود در حالیکه در ایام نوروز امسال بیش از ۲۶۸ تردد در این محور ثبت شد.

وی با اشاره به اینکه خلوت ترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان جاده کاشان- بادرود بود، گفت: در این محور در ایام نوروز امسال ۴۱ هزار و ۲۳۴ تردد ثبت شد و بعد از آن نیز محور بادرود-کاشان با ۴۱ هزار و ۸۳۶ تردد در رتبه بعدی خلوت ترین محور مواصلاتی منتهی به کاشان بود.

آقایی با اشاره به اینکه بعد از آزادراه کاشان-نطنز محور کاشان-نراق در ایام تعطیلات نوروزی امسال دارای بیشترین میانگین افزایش تردد وسایل نقلیه بود، افزود: در این محور امسال ۸۱ هزار و ۶۹۱ تردد ثبت شد که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته بیش از ۳۵۷ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام گلاب گیری در منطقه کاشان و احتمال افزایش مجدد ترددها در محورهای مواصلاتی منتهی به کاشان تاکید کرد: مأموران راهداری و دیگر نهادها و سازمان‌های خدماتی آماده ارائه خدمات مطلوب به مسافران و گردشگران هستند.

کد خبر 5461528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha