۱۹ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۵۵

مدیر گروه بیماری‌های واگیر دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

خانواده‌های کرمانشاهی از تزریق واکسن سرخک کودکان خود مطمئن شوند

خانواده‌های کرمانشاهی از تزریق واکسن سرخک کودکان خود مطمئن شوند

کرمانشاه- مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: خانواده‌های کرمانشاهی از تزریق واکسن سرخک کودکان زیر پنج سال خود مطمئن شوند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کیوان خاصی اظهار کرد: با توجه به طغیان بیماری سرخک در کشور افغانستان و افزایش نگرانی در خصوص موارد وارده سرخک به ایران در طی ماه‌های اخیر بسیار لازم و ضروری است موارد تأخیری نوبت اول و دوم MMR (واکسن سرخک، اوریون و سرخجه) در اسرع وقت شناسایی و نسبت به واکسیناسیون آنها اقدام شود.

وی افزود: خانواده‌هایی که فرزند زیر پنج سال دارند و به هر دلیلی واکسن سرخک فرزندشان را انجام نداده و به تأخیر انداخته‌اند یا مطمئن نیستند که انجام داده‌اند به نزدیکترین مرکز بهداشتی، درمانی مربوطه مراجعه کنند و از اینکه فرزندشان نیاز به واکسن دارد یا خیر مطمئن شوند.

مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه تصریح کرد: در این راستا همکاران بهداشتی در این مراکز بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند و چنانچه کودک این افراد نیاز به واکسیناسیون داشته باشد سریعاً اقدام می‌کنند و اگر هم واکسیناسیون فرزندشان کامل باشد اطمینان خاطر به آنها مبنی بر عدم نیاز فرزندشان به واکسن به آنها داده می‌شود.

کد خبر 5461727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha