۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۴۱

پس از دو سال وقفه؛

سفر دریایی از بندر خرمشهر به کویت از سر گرفته شد

سفر دریایی از بندر خرمشهر به کویت از سر گرفته شد

خرمشهر- مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر گفت: خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت دوباره پس از دو سال وقفه فعالیت مستمر خود را از سر گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، نورالله اسعدی پیش از ظهر امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فعالیت خط مسافری دریایی بندر خرمشهر به کویت که پیش از شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر و هفتگی انجام می‌شد، پس از دو سال وقفه از امروز آغاز شد.

وی افزود: بر اساس توافق و برنامه‌ریزی‌های انجام شده میان بین بندر خرمشهر و کویت این سفر دریایی به وسیله کشتی مسافری برلیان به صورت منظم و هفتگی انجام می‌شود.

اسعدی بیان کرد: در روزهای شنبه و چهارشنبه خروج به سمت کویت و روزهای یکشنبه و پنج شنبه هر هفته ورود به بندر خرمشهر انجام می‌شود.

مدیر کل بندر و دریانوردی خرمشهر در ادامه لازمه سفر را انجام واکسیناسیون کامل و همراه داشتن پاسخ منفی تست PCR با اعتبار ۷۲ ساعت اعلام و تاکید کرد: مسافران باید در طول سفر همه پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پایانه مسافری دریایی خلیج‌فارس در خرمشهر با ۶ هزار مترمربع مساحت و دارا بودن دو پست اسکله و ظرفیت جابه‌جایی روزانه یک هزار و ۲۰۰ نفر یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور یکی از بزرگترین و مدرن‌ترین پایانه‌های دریایی کشور و منطقه محسوب می‌شود.

کد خبر 5462638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha