۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷

در جلسه شورای شهر تهران مطرح شد؛

انتقاد از تعطیل نشدن مدارس و ادارات در هوای آلوده تهران

انتقاد از تعطیل نشدن مدارس و ادارات در هوای آلوده تهران

عضو شورای شهر تهران با اشاره به تعطیل نشدن مدارس و ادارات به علت آلودگی شدید هوا، گفت: جان شهروندان را با باد گره زدند اما نگفتند قرار است عصر باد بوزد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید احمد علوی در پنجاه و هفتمین جلسه شورای شهر و در واکنش به اقدام کمیته اضطرار آلودگی هوا در تعطیل نکردن ادارات و مدارس با وجود آلودگی شدید هوا، افزود: ما نمی‌توانیم از حقوق مردم کوتاه بیاییم. ما نماینده مردم هستیم و وظیفه پیگیری حقوق مردم را داریم.

وی ادامه داد: مواد درشت و ۱۰ میکرون آسیب زیادی به انسان وارد می‌کند اما دوستان به سادگی از آن گذشتند و گفتند قرار است باد بیاید.

علوی با بیان اینکه پیش بینی‌ها حاکی از وزیدن باد در بعد از ظهر شنبه بود، گفت: مدارس و ادارات صبح فعالیت می‌کنند و آقایان سلامت شهروندان را به باد عصر گره زدند.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به پیشرفت امکانات هواشناسی و توانایی پیش‌بینی زمان وزش باد گفت: واقعاً در آن جلسه کسی نگفت باد قرار است بعد از ظهر و زمانی که مدارس و ادارات به فعالیت خود خاتمه داده‌اند، بوزد؟

علوی عنوان کرد: هیچ کجا را تعطیل نکردند بعد می‌گویند مردم اگر کار ندارند بیرون نیایند، وقتی همه جا باز است مگر می‌شود که کسی کار نداشته باشد؟

کد خبر 5463530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha