۲۲ فروردین ۱۴۰۱، ۹:۳۲

هفته اول دور برگشت لیگ برتر هندبال بانوان؛

ثبت اولین شکست تاسیسات/ فولاد برد اما صدرنشین نشد

ثبت اولین شکست تاسیسات/ فولاد برد اما صدرنشین نشد

هفته نخست از دور برگشت رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان با برگزاری چهار دیدار در شهر شاهرود آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، لیگ برتر هندبال بانوان ایران پس از سه ماه وقفه به دلیل حضور تیم های ملی در رقابت های برون مرزی از یکشنبه شب ۲۱ فروردین ماه به میزبانی شهر شاهرود از سر گرفته شد. امشب چهار دیدار در دو سالن این شهر برگزار شد. در مسابقات یکشنبه شب، تیم تاسیسات دریایی تهران صدرنشین لیگ اولین شکست فصل خود را متحمل شد. تیم فولاد با وجود برد نتوانست به صدر جدول برسد. شهرداری ملایر هم با کسب یک پیروزی دیگر و دو امتیاز در رده سوم قرار دارد.

در آغاز دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر هندبال بانوان ایران به میزبانی شاهرود تیم سپاهان اصفهان مدعی با نتیجه ۲۹ بر ۲۴ مقابل یکتا افروز البرز پیروز شد و همچنان مدعی عنوان قهرمانی باقی ماند. نیمه نخست این دیدار که در سالن حجاب شاهرود برگزار شد ۱۴ بر یازده به سود سپاهان به پایان رسیده بود.

تیم کات این شهر موفق شد با نتیجه ۲۴ بر ۱۹ مقابل تأسیسات دریایی تهران به پیروزی دست پیدا کند. نیمه نخست این دیدار که در سالن فجر شاهرود برگزار شد با نتیجه یازده بر ۱۰ به سود نماینده شاهرود به اتمام رسیده بود. این اولین شکست نماینده تهران و صدرنشین لیگ در این رقابت ها بود.

در سومین دیدار هم در سالن حجاب شهرداری ملایر با نتیجه ۲۲ بر ۱۸ مقابل آتریسای تهران به پیروزی رسید. نیمه اول این دیدار که در سالن حجاب شاهرود برگزار شد با نتیجه ۹ بر ۷ به سود نماینده ملایر به پایان رسید.

در آخرین دیدار یکشنبه شب هم تیم شهید شاملی کازرون در سالن فجر موفق شد با نتیجه ۲۶ بر ۲۵ مقابل سنگ آهن بافق به پیروزی دست یابد. نیمه اول این دیدار که در سالن فجر شاهرود برگزار شد با نتیجه ۱۲ بر یازده به سود نماینده کازرون به پایان رسیده بود.

نتایج کامل مسابقات روز یکشنبه ۲۱ فروردین به این شرح است:

یکتا افروز البرز ۲۴ - فولاد سپاهان اصفهان ۲۹
شهرداری ملایر ۲۲ - آتریسا تهران ۱۸
شهید شاملی کازرون ۲۶ - سنگ آهن بافق ۲۵
تأسیسات دریایی تهران ۱۹ - کات شاهرود ۲۴

در ادامه مسابقات در روز سه‌شنبه ۲۳ فروردین دیدارهای زیر برگزار خواهد شد:

فولاد سپاهان اصفهان - آتریسا تهران
یکتا افروز البرز - شهید شاملی کازرون
کات شاهرود - شهرداری ملایر
سنگ آهن بافق - تأسیسات دریایی تهران

کد خبر 5464115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha