۲۳ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷

طغیانی در صحن علنی:

بهبود شرایط صدور مجوزها منجربه افزایش سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود

بهبود شرایط صدور مجوزها منجربه افزایش سرمایه‌گذاری در کشور می‌شود

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: بهبود جایگاه ایران در رتبه‌بندی صدور مجوزهای کسب و کار به افزایش سرمایه‌گذاری در کشور منجر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی طغیانی در جلسه علنی امروز (سه شنبه، ۲۳ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی، گفت: بهبود فضای کسب و کار مسئله‌ای بود که همواره مورد تأکید نمایندگان مجلس بود و در این دولت پس از سال‌های طولانی مورد توجه قرار گرفت.

وی بیان کرد: البته دولت هم تلاش‌های مجلس یازدهم در این حوزه را کامل کرد و این تلاش‌ها می‌تواند با قانون بهبود صدور مجوزهای کسب و کار به نتیجه برسد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قانون صدور مجوزهای کسب و کار یکی از قوانین خوب مجلس است، اما این قانون همچنان در رفت و برگشت بوده و هنوز به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ نشده است. این قانون یکی از ظرفیت‌های خوب برای فضای اقتصادی و کسب و کار کشور است.

طغیانی ادامه داد: تاکنون ثبت الکترونیکی مجوزها انجام شده و مرحله بعدی تکمیل درگاه ملی مجوزها است. درخواست داریم به سرعت مراحل بعدی این قانون نیز طی شود.

وی بیان کرد: جایگاه ما در آخرین رتبه‌بندی صدور مجوزهای کسب و کار در دنیا در میان ۱۹۰ کشور، ۱۲۷ بوده که باید تلاش کنیم این جایگاه بهبود یابد چرا که این مسئله به افزایش سرمایه‌گذاری در کشور منجر می‌شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بسیاری از دستگاه‌ها مانند نیروی انتظامی، پالایشگاه‌ها و وزارت نفت هنوز به درگاه نپیوسته‌اند که باید به زودی این اتفاق رخ دهد.

کد خبر 5465236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha