۲۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹

فرمانده انتظامی خوزستان:

۶۰۰ میلیارد ریال زمین در بهبهان رفع تصرف شد

۶۰۰ میلیارد ریال زمین در بهبهان رفع تصرف شد

بهبهان- فرمانده انتظامی خوزستان از رفع تصرف غیر قانونی اراضی ملی به مساحت هشت هکتار به ارزش ۶۰۰ میلیارد ریال در شهرستان بهبهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سید محمد صالحی درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده تحت عنوان تصرف و احداث غیرقانونی سازه‌های مسکونی در اراضی ملی به متراژ ۸ هکتار در یکی از مناطق شهرستان بهبهان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی خوزستان افزود: با بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد که دلالانی به صورت غیرقانونی اراضی ملی را در یکی از مناطق شهرستان بهبهان تصرف و شروع به احداث غیرقانونی سازه‌های مسکونی در آن کردند.

وی بیان کرد: پس از هماهنگی با مرجع قضائی و حضور مأموران پلیس امنیت اقتصادی و مأموران یگان حفاظت سازمان مسکن و شهرسازی ضمن قلع و قمع سازه‌ها حدود هشت هکتار اراضی ملی رفع تصرف شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش این زمین‌ها را بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال برآورد کردند، تاکید کرد: پلیس با آمادگی کامل و بدون هرگونه مماشاتی با سودجویان و اخلال‌گران امنیت اقتصادی برخورد می‌کند.

کد خبر 5466298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha