۲۵ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۰۱

جانشین فرمانده ناجا:

ناجا برای ساخت بازارچه مرزی خراسان شمالی آماده همکاری است

ناجا برای ساخت بازارچه مرزی خراسان شمالی آماده همکاری است

بجنورد- جانشین فرمانده ناجا گفت: فعال شدن بازارچه مرزی در خراسان شمالی به نفع مرزنشینان کشورمان و ترکمنستان است و در این زمینه آماده همکاری برای ساخت این بازارچه هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار قاسم رضایی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سال گذشته قریب به ۹۰۰ تن انواع مواد مخدر در کشور کشف شده که عموماً این کشفیات با درگیری همراه بوده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی ادامه داد: وحدتی که امروز در مرزهای ما بین شیعه و اهل تسنن وجود دارد، باعث شده تا امنیت پایدار را شاهد باشیم.

وی افزود: نیروهای مرزبانی با نگاه انقلابی و ولایی که دارند با وجود دوری از خانه و خانواده مجدانه و مخلصانه تلاش می‌کنند تا امنیت موجود توسط دشمنان خدشه دار نشود که همین نگاه و تلاش‌های بی وقفه آنان بسیار قابل تقدیر است.

رضایی تصریح کرد: فعال شدن بازارچه مرزی در خراسان شمالی به نفع مرزنشینان کشورمان و ترکمنستان است و در این زمینه آماده همکاری برای ساخت این بازارچه هستیم.

سردار رضایی تصریح کرد: مرزنشینان خراسان شمالی ارتباط و اشتراکات فرهنگی و تاریخی با کشور ترکمنستان دارند و می‌توان با فعال کردن بازارچه مرزی، ارتباط اقتصادی را هم توسعه و گسترش داد.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن و بدخواهان، حجاب و عفاف، باورهای دینی و اعتقادات ما را هدف حمله قرار داده است، در این زمینه پلیس با افرادی که در ملأ عام اقدام به هنجارشکنی کنند، برخورد می‌کند.

کد خبر 5467064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha