۲۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۲:۱۱

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

آیت الله شاهچراغی به عنوان مفاخر فرهنگی تجلیل می‌شود

آیت الله شاهچراغی به عنوان مفاخر فرهنگی تجلیل می‌شود

سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: همایش تجلیل از آیت الله سیدمحمد شاهچراغی به عنوان یکی از مفاخر فرهنگی استان اردیبهشت و خرداد ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ارشاد اسلامی استان سمنان، فرشید فلاح لاله زاری بیان کرد: طبق تصمیم کارگروه علمی پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان نکوداشت آیت الله شاهچراغی در تاریخ بیست و نهم اردیبهشت در دامغان و نوزدهم خرداد در سمنان برگزار خواهد شد.

وی برگزاری آئین نکوداشت علمای شهرستان دامغان را نیز از برنامه‌های پایان سال جاری بیان کرد و گفت: در این همایش‌ها قرار است از میرزا علی اکبر معلم، حجت‌الاسلام مهدوی دامغانی و آیت الله خدایی در دامغان تجلیل شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان بیان کرد: مقرر است با هماهنگی شوراها، یک هنرمند در اولویت قراردادن نامگذاری مفاخر به عنوان نماینده انجمن معرفی شود، تابلوهایی برای معرفی مفاخر هر شهر در مبادی ورودی آن نصب شود، هر شهرستان برای بزرگداشت مفاخر خود نکوداشت‌هایی برگزار کند و برنامه «چهره های آشنا» برای معرفی مفاخر استان تهیه و پخش شود.

فلاح یادآور شد: تهیه کتابشناسی مفاخر استان سمنان و برنامه‌ریزی برای بزرگداشت آیت الله عالمی از علمای سمنان با کمک حوزه علمیه این روحانی وارسته از برنامه‌های آینده کارگروه علمی پژوهشی انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان سمنان است.

کد خبر 5468000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha