۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۰۷

جزئیات ترکیدگی لاستیک هواپیمای کاسپین در فرودگاه مشهد

جزئیات ترکیدگی لاستیک هواپیمای کاسپین در فرودگاه مشهد

مقام مسئول در هواپیمایی کاسپین از ترکیدگی لاستیک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ این شرکت در شب گذشته در فرودگاه مشهد خبر داد.

مهدی علیاری مدیر روابط عمومی شرکت هواپیمایی کاسپین در گفت وگو با خبرنگار مهر از ترکیدگی لاستیک هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ معلتق به این شرکت در پرواز ساعت ۲۲:۴۰ دیشب دوشنبه ۲۹ فروردین اصفهان-مشهد هنگام لندینگ و نشست هواپیما بر روی باند خبر داد.

وی افزود: این پرواز ١۴۵ مسافر داشت که خوشبختانه هیچ حادثه خاصی در جریان ترکیدن لاستیک رخ نداد و مسافران به سلامت از هواپیما خارج شدند.

به گفته علیاری، قرار بود این هواپیما مسافران پرواز مشهد-تهران را به تهران بیاورد که به دلیل نقص فنی، مجبور به توقف در فرودگاه مشهد شد؛ ولی مسافران پرواز مشهد-تهران با کمی تأخیر، ساعت ۴ بامداد امروز سه شنبه ۳۰ فروردین با هواپیمای جایگزین عازم تهران شدند و ساعت ۵:۱۵ صبح امروز هواپیمای حامل مسافران این پرواز در مهرآباد فرود آمد.

علت تشدید سوانح هوایی در روزهای اخیر چیست؟

برخی کارشناسان صنعت حمل و نقل هوایی بالا بودن سن هواپیماهای فعال در کشور و سختی دسترسی شرکت‌های هواپیمایی به قطعات هواپیماها را از عوامل افزایش سوانح هوایی در دو هفته اخیر می‌دانند.

کد خبر 5470581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ارش IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۰
      18 2
      چه ملت تحقیر شده و بدبختی هستیم ما باید هواپیما های کهنه عمارات و ترکیه را سوار بشویم چون یک اقلیت می خواهند در کشور با امریکا و غرب سر ستیز و مرگ داشته باشند
    • عبدالله IR ۱۵:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۳۱
      1 0
      هزینه های سرسام آور بلیط ها که شرکت های هواپیمایی از مردم میگیرند با این ناوگان فرسوده همخوانی ندارد!! چه بلایی سر ما آورد این برجام نافرجام کلید، ؟ چرا شرکت های قطری را وارد چرخه نمیکنید شما را به مقدسات قسم اجازه بدهید شرکت های قطری وارد شوند تا مردم راحت بلیط تهیه کنند نگرانی نداشته باشند
    • محسن IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۰۶
      0 0
      من باهواپیمایی کاسپین اومدم تهران از مشهد یه لگن به تمام معنا، ینی با چتکه رنگ میکردن تمیز تر در میومد