۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷

معاون فرمانداری تویسرکان اعلام کرد؛

برگزاری مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در تویسرکان

برگزاری مراسم لیالی قدر با رعایت پروتکل های بهداشتی در تویسرکان

همدان- معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری تویسرکان گفت: مراسم لیالی قدر و عید فطر  بدون محدودیت همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان تویسرکان برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن قاسمی سه شنبه در جلسه ستاد مقابله و پیشگیری با کرونا و پدافند زیستی شهرستان تویسرکان عنوان کرد: همزمان با افزایش خطر انتشار گسترده ویروس کرونا باید مکان‌های تفریحی، ورزشی، رستوران‌ها، فست فود ها و غیره با ۷۰ درصد ظرفیت فعالیت کنند.

وی با بیان اینکه در مورد برگزاری مراسم‌های شب قدر و نماز عید فطر سازمان تبلیغات اسلامی از طریق ائمه جماعات دستور العمل های بهداشتی را اطلاع رسانی کنند، خاطرنشان کرد: همه ما ملزم به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی هستیم و تخطی از این قاعده، قابل پذیرش نیست چرا که سلامت مردم برای ما در اولویت قرار دارد.

معاون سیاسی، امنیتی واجتماعی فرمانداری تویسرکان تاکید کرد: رسانه‌ها، خبرنگاران و هنرمندان در تولید اخبار و محتوای فرهنگی و هنری برای آگاه سازی جامعه نسبت به پیشگیری و مقابله با کرونا قدردانی کرد.

وی یادآورشد: مقابله با بیماری کرونا و آگاه سازی مردم برای چگونگی مبارزه و مقابله با این ویروس، اولویت اصلی است و رسانه‌های این شهرستان کارنامه قابل قبولی در این زمینه دارند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان تویسرکان نیز در ادامه این جلسه گفت: از اول اردیبهشت مرکز واکسیناسیون شهید احد امید فر واقع در میدان شهید فرشید هرمزی تعطیل و به جای آن چهار مرکز به نام‌های شهید مدنی واقع در طبقه پایین شبکه بهداشت و درمان شهرستان، مرکز ۱۷ شهریور واقع درخیابان فیاض بخش، مرکز امام خمینی واقع در سرابی و پایگاه ۱۷ شهریور واقع در خیابان امیرکبیر بعدازظهرها از ساعت ۴ تا ۸ عصر و روزهای تعطیل در صبح و عصرها در خدمت شهروندان تویسرکان است.

کد خبر 5470843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha