۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

در قالب تفاهم‌نامه‌؛

۵ مجموعه ورزشی در سطح مدارس خرم‌آباد احداث می‌شود

۵ مجموعه ورزشی در سطح مدارس خرم‌آباد احداث می‌شود

خرم‌آباد- احداث پنج مجموعه ورزشی ازجمله مفاد تفاهم‌نامه همکاری آموزش‌وپرورش ناحیه ۲ خرم‌آباد و مدارس منتخب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم نامه همکاری اجرای برنامه‌های تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و مدیران مدارس منتخب اجرای طرح امضا شد.

در این جلسه مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو گفت: نگاه ما به مقوله ورزش نگاه تربیتی است و اعتقاد داریم با فعالیت‌های ورزشی می‌توان روحیه جوانمردی و اخلاق را در دانش‌آموزان پرورش دهیم و با شناسایی استعدادها آنان را به مسیر درست هدایت کنیم.

بهاروند گفت: از نقش فعالیت‌های ورزشی در یادگیری انسان نیز نباید غافل شد و فعالیت‌های بدنی موجب ایجاد تمرکز و انگیزه در ذهن می‌شود، امیدواریم از این فضای ورزشی ارزشمند پهلوانان و قهرمانانی پرورش یابد که بعدها موجب افتخار این منطقه و استان شود.

وی افزود: هدف از گسترش فضای ورزشی ایجاد زمینه نشاط و شادابی بیشتر جوانان و ترویج آشتی با ورزش در جامعه است.

بهاروند ادامه داد: یکی از ساحت‌های شش گانه تربیتی سند تحول، ساحت تربیت زیستی و بدنی بوده که شرایط کرونایی در حال حاضر که کم تحرکی دانش آموزان را در پی داشته است.

بنابراین گزارش، تفاهم نامه طرح شهید سلیمانی با موضوع بهینه سازی و متناسب سازی فضای درون مدرسه‌ای (سالن ورزشی سقف بلند، زمین چمن مصنوعی و زمین ساحلی) در راستای اجرای راهکار ۶-۶ سند تحول بنیادین و ایجاد شبکه ای از محیط‌های یادگیری و راهکار ۳-۱۴ سند مذکور با موضوع طراحی مناسب فضای ورزشی در تمام مدارس و تبدیل به احسن کردن مجموعه‌های دارای کاربری ورزشی با اولویت مناطق محروم و مدارس دخترانه با ۲۴ شهرستان منطقه منعقد خواهد شد.

در این تفاهم نامه احداث پنج مجموعه ورزشی در سطح مدارس ناحیه مورد تأیید قرار گرفته است.

کد خبر 5473392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha