۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۰۵

استاندار سمنان:

رمز پیشرفت استان سمنان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است

رمز پیشرفت استان سمنان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است

سرخه- استاندار سمنان با بیان اینکه حفظ اعتماد مردم به عنوان سرمایه‌های نظام در سایه کار و تلاش محقق می‌شود، گفت: رمز پیشرفت استان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری سرخه به مناسبت معارفه فرماندار این شهرستان به میزبانی فرهنگسرای باران ضمن بیان اینکه رمز پیشرفت و موفقیت استان سمنان حفظ وحدت بین مردم و مسئولان است، ابراز داشت: در هر جا که انسجام و همدلی در میان بود موفقیت حاصل و نتایج بهتری کسب‌شده است.

وی بابیان اینکه نخستین وظیفه هر مسئول صداقت و راست‌گویی است، افزود: امروز همه باید حفظ اعتماد مردم را به عنوان سرمایه نظام در دستور کار خود قرار دهیم که این امر تنها در سایه کار و تلاش برای مردم محقق خواهد شد.

استاندار سمنان ضمن بیان اینکه خوشبختانه کشور ما به لطف همراهی و پشتیبانی مردم دارای امنیت پایدار است، ابراز داشت: موفقیت‌های امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور ما مرهون جان‌فشانی و ایثارگری شهیدان و برگرفته از فرهنگ غنی دفاع مقدس است.

هاشمی با بیان اینکه مردم شهرستان سرخه در طول هشت سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیده و کارنامه‌ای درخشان از حضور پر افتخار خود ثبت کردند، تصریح کرد: امروز باید قدردان همین مردم باشیم و با بهترین شیوه پاسخگوی مشکلات آن‌ها بود.

وی بابیان اینکه امروز به برکت سفر رئیس جمهور، استان سمنان به یک کارگاه عمرانی تبدیل‌شده است، افزود: می‌بایست از زحمات تمامی عزیزانی که به هر نوع در رشد و پیشرفت شهرستان سرخه مؤثر بوده و تلاش می‌کنند تقدیر کرد و این رویه خدمت خالصانه به مردم در رأس امور هر مدیر و مسئول واقع شود.

به گزارش مهر، در این مراسم حکم انتصاب حجت الله کرمانی به عنوان فرماندار سرخه به وی اعطا شد.

کد خبر 5476625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha