۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۰۲

شبکه متخصصان آموزش عالی ایجاد می شود

شبکه متخصصان آموزش عالی ایجاد می شود

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی از ایجاد شبکه متخصصان آموزش عالی (شماع) در مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، دومین جلسه مجمع پژوهشگاه‌های ملی کشور در سال جاری توسط مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی در فضای مجازی برگزار شد.

در ابتدای نشست که با حضور پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم و رؤسای پژوهشگاه‌ها و مؤسسات عضو مجمع برگزار شد علی باقر طاهری نیا از ایجاد شبکه متخصصان آموزش عالی (شماع) در مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی خبر داد.

رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی اضافه کرد: در خصوص شبکه سازی در مؤسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی شبکه متخصصان آموزش عالی ایجاد می‌شود. این شبکه شامل افرادی متخصص و صاحب نظر در حوزه آموزش عالی (اقتصاد، برنامه ریزی، مدیریت، سیاست و آموزش و…) و افرادی با تجربه زیسته موفق و دارای دانش آموزش عالی با تجربه و حسن شهرت در امر سیاستگذاری، برنامه ریزی و راهبری است.

در ادامه صالحی افزود: یکی از برنامه‌های جدی ما در معاونت پژوهشی وزارت علوم شبکه سازی است و باید از این ظرفیت در امور پژوهشی استفاده شود.

وی ادامه داد: شبکه سازی باعث کاهش موازی کاری و دوباره کاری شده و برای افزایش هم افزایی و ارتباط بین دانشگاه و مراکز تحقیقاتی نیاز به شبکه است که موجب افزایش قدرت و ارتباط با دانشگاه‌های فرامرزی هم می‌شود و ظرفیت خوبی را برای پژوهشگر ایجاد می‌کند.

معاون پژوهشی وزارت علوم همچنین از تشکیل شورای عالی عتف با حضور ریاست محترم جمهور پس از هفت سال در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

کد خبر 5476740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۲/۱۷
      0 0
      کاش آقای دکتر صالحی همزمان با وعده ها ، شروع به اقدام کنند .