۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۳۷

در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور؛

شهرداری هگمتانه به دنبال شکست توربین‌های ویستا/ جدال همسایگان

شهرداری هگمتانه به دنبال شکست توربین‌های ویستا/ جدال همسایگان

همدان- در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان در خانه باید به مصاف ویستاتوربین تهران برود. 

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها- محمدرضا بهرامی‌صفت: با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی مسابقات لیگ فوتبال دسته اول فوتبال کشور موسوم به جام آزادگان حساسیت در بالای جدول برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور و در پایین جدول برای سقوط نکردن به لیگ دسته دوم فوتبال کشور در این رقابت‌ها چندین برابر می‌شود.

در بالای جدول دو تیم ملوان بندرانزلی و مس کرمان با ۵۷ و ۵۲ امتیاز بیشترین شانس را برای صعود به لیگ برتر دارند و در تعقیب این دو تیم آرمان گهر سیرجان و خیبر خرم‌آباد با ۴۶ و ۴۲ امتیاز در جایگاه سوم و چهارم جدول رده‌بندی قرار داشته و از شانس‌های بعدی صعود هستند که البته به اما و اگر زیادی این اتفاق بستگی دارد.

در پایین جدول نیز ۳ تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور سقوط می‌کنند که شاهین بوشهر و ماشین‌سازی تبریز با ۱۱ امتیاز در قعر جدول قرار دارند و سقوط این دو تیم به لیگ دسته دوم فوتبال کشور قطعی شده است.

اما همچنان تکلیف سومین تیم سقوط کننده نامشخص بوده و به ترتیب تیم‌های رایکا بابل ۲۵ امتیاز، استقلال ملاثانی ۳۰ امتیاز، قشقایی شیراز ۳۱ امتیاز و تیم‌های شمس آذر قزوین، ویستاتوربین تهران، سایپا تهران، شهرداری همدان و خوشه طلایی ساوه هر کدام با ۳۲ امتیاز از گزینه‌های سقوط هستند.

با احتساب هفته بیست و هفتم همچنان ۸ هفته از رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور و ۲۴ امتیاز روی زمین مانده و احتمال سقوط هر یک از این تیم‌ها بر روی کاغذ وجود دارد.

تیم فوتبال شهرداری تنها نماینده فوتبال پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین در لیگ دسته اول فوتبال کشور این هفته در یک دیدار حساس و سرنوشت ساز در یک دیدار مستقیم باید به مصاف ویستاتوربین تهران برود.

دو تیم در جدول ۳۲ امتیازی هستند و پیروزی برای هر یک از دو تیم می‌تواند جایگاه آنها را در جدول رده‌بندی تثبیت کند.

شهرداریچی‌ها در این دیدار خانگی محکوم به پیروزی هستند تا با کسب ۳ امتیاز حساس و سرنوشت ساز خانگی خود را از جمع گزینه‌های سقوط خارج کنند.

برای کسب ۳ امتیاز خانگی ۹۰ دقیقه می‌جنگیم

مجید بیگم‌جانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از کسب تساوی ارزشمند برابر شهرداری آستارا در حالی که با اخراج ساسان جعفری کیا و مصدومیت آرمین طلایی‌منش ۹ نفره بودیم در دقیقه ۹۳ موفق به زدن گل تساوی شدیم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: این تساوی بیرون از خانه برابر شهرداری آستارا با توجه به شرایط جدول رده‌بندی برای ما بسیار ارزشمند بود و روحیه و انگیزه بالایی به بازیکنان‌مان داد.

وی با بیان اینکه تلفات زیادی برابر شهرداری آستارا دادیم، گفت: مصدومیت آرمین طلایی‌منش و میثم زمانی و اخراج ساسان جعفری‌کیا برای‌مان سنگین بود.

بیگم‌جانی خاطرنشان کرد: در دیدار برابر ویستاتوربین تهران میلاد داودی و ساسان جعفری کیا را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم همچنین آرمین طلایی منش، نیما اسکندرزاده، امیرحسین سوری هم مصدوم و در لیست بازی حضور ندارند.

وی با اشاره به دیدار حساس و سرنوشت ساز برابر ویستاتوربین تهران بیان کرد: با لشکری از محروم و مصدوم قدم به این مسابقه می‌گذاریم اما خدا را شاکر هستیم که بازیکنان توانمند زیادی داریم.

مربی تیم فوتبال شهرداری همدان عنوان کرد: غیرت و جنگندی تمام بازیکنان ما زبان‌زد بوده و در برابر ویستاتوربین تهران ۹۰ دقیقه برای پیروزی خواهیم جنگید.

از عملکرد دروازه‌بانان رضایت دارم

مصطفی کاشی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط دروازه‌بانان تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: پرویز کریمی که در چند بازی اخیر فیکس بوده و عملکرد درخشانی به ویژه در ۲ بازی اخیر داشت برای دیدار با ویستاتوربین کاملاً آماده است.

مربی دروازه‌بانان تیم فوتبال شهرداری همدان افزود: محمد صابری‌زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم اما علیرضا مالمیر دیگر دروازه‌بان بومی به عنوان ذخیره حضور خواهد داشت.

وی با ابراز رضایت از دروازه‌بانان تیم فوتبال شهرداری همدان بیان کرد: خوشبختانه عملکرد شاگردانم درون دروازه کاملاً خوب بوده و دریافت گل کمی در جدول داریم.

کاشی خاطرنشان کرد: فصل گذشته هم کمترین گل خورده و کلین‌شیت را ثبت کردیم.

بازیکنان باغیرت و جنگنده‌ای داریم

علیرضا شریفی نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: در تلاش هستیم با کمک شورای اسلامی شهر همدان، شهردار، مدیران شهرداری، ریاست و مدیر مالی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان مبلغی را به زودی به تیم تزریق کنیم.

وی افزود: می‌دانیم که در هفته‌های پایانی حساسیت رقابت‌ها دو چندان بوده و تمام تلاش خود را برای ایجاد انگیزه و روحیه در بین بازیکنان انجام خواهیم داد.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با بیان اینکه بازیکنان باغیرتی داریم، بیان کرد: در دیدار هفته گذشته در جو سنگین و برابر تماشاگران پر شور آستارایی بازیکنان نشان دادند که با جان و دل می‌جنگند.

شریفی خاطرنشان کرد: امیدواریم در دیدارهای خانگی هم این جسارت و جنگندگی را بازیکنان نشان دهند تا جایگاه خود را در جدول تثبیت کنیم.

گفتنی است؛ در هفته بیست و هفتم لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم فوتبال شهرداری همدان پنجشنبه ۸ اردیبهشت ماه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان ویستاتوربین تهران است

کد خبر 5477287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha