۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۰۵

آماده باش به تکواندوکاران رده های سنی پایه

آماده باش به تکواندوکاران رده های سنی پایه

فدراسیون تکواندو برنامه رقابتهای قهرمانی آزاد کشور به منظور حضور در اردوهای تیم ملی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات آزاد قهرمانی کشور به منظور شناسایی برترین‌های اوزان دهگانه جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و جهان در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان در دو گروه دختران و پسران رده کمربندی پوم یک به بالا از ۲۶ اردیبهشت ماه به مدت ۱۲ روز در خانه تکواندو برگزار خواهد شد.

در رقابتهای آزاد قهرمانی نونهالان متولدین ۸۶/۱۰/۱۱ الی ۸۹/۱۰/۱۰ در گروه دختران در اوزان (۲۹-، ۳۳-، ۳۷-، ۴۱-، ۴۴-، ۴۷-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹- و ۵۹+ کیلوگرم) و در بخش پسران اوزان (۳۳-، ۳۷-، ۴۱-، ۴۵-، ۴۹-، ۵۳-، ۵۷-، ۶۱-، ۶۵- و ۶۵+ کیلوگرم) برای حضور در اردوی تیم ملی به میدان مبارزه می‌روند.

همچنین مسابقات آزاد قهرمانی نوجوانان متولدین ۸۳/۱۰/۱۱ الی ۸۶/۱۰/۱۰ در بخش دختران اوزان (۴۲-، ۴۴-، ۴۶-، ۴۹-، ۵۲-، ۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸- و ۶۸+ کیلوگرم) و در بخش پسران اوزان (۴۵-، ۴۸-، ۵۱-، ۵۵-، ۵۹-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۳-، ۷۸- و ۷۸+ کیلوگرم) برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه اعلام شده رقابتهای رده سنی نونهالان ۲۶ اردیبهشت ماه با برگزاری مسابقات گروه دختران آغاز شده و سپس مسابقات بخش پسران برگزار خواهد شد. مسابقات رده سنی نوجوانان نیز چهارم خردادماه با رقابت دختران آغاز شده و سپس پسران به مصاف هم می‌روند.

رقابت‌های قهرمانی نونهالان جهان ۶ الی ۹ مرداد ماه و قهرمانی نوجوانان جهان ۱۱ الی ۱۶ مرداد به میزبانی بلغارستان در شهر صوفیه برگزار خواهد شد و رقابت‌های قهرمانی آسیا در رده سنی نونهالان ۲۴ و ۲۵ مرداد ماه و رده سنی نوجوانان ۲۶ و ۲۷ مرداد ماه در مغولستان و شهر «اولان باتور» برگزار می‌گردد.

کد خبر 5478047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha