۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۳۲

فصاحت مطرح کرد؛

نظارت بر میادین میوه و تره بار برای ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی

نظارت بر میادین میوه و تره بار برای ارتقاء کیفیت خدمت‌رسانی

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: به‌منظور یکسان‌سازی کیفیت محصولات و خدمات‌رسانی به شهروندان، نظارت بر فعالیت میادین میوه و تره بار افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ایوب فصاحت با تأکید بر اینکه حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، یکی از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران است، گفت: در پاسخ به مطالبات مردمی و برای افزایش رضایتمندی خانواده‌ها، عملیاتی نمودن استانداردهای یکسان کیفیت میوه و تره بار در تمامی میادین و بازارهای شهرداری تهران لازم است.

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با اشاره به اینکه مراجعه‌کنندگان به میادین میوه و تره بار، ناظران آگاه و همراه این سازمان هستند، اظهار کرد: برای حفظ و افزایش اعتماد مردم به میادین و بازارهای میوه و تره بار به عنوان یکی از مهم‌ترین سرمایه‌های این سازمان، در برخورد با متخلفان احتمالی هیچ‌گونه اغماضی صورت نخواهد گرفت.

شهروندان می‌توانند در صورت برخورد با هرگونه تخلف احتمالی، مراتب را به مدیران میادین و رؤسای بازارهای میوه و تره بار گزارش کنند یا با مرکز نظارت همگانی شهرداری تهران با شماره تلفن ۱۸۸۸ تماس بگیرند.

کد خبر 5479302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha