۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۳:۱۹

همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر؛

سالن‌های مطالعه «راز اندیشه» و «میعاد» در خراسان رضوی افتتاح شد

سالن‌های مطالعه «راز اندیشه» و «میعاد» در خراسان رضوی افتتاح شد

مشهد ـ مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و در راستای تکریم ارباب رجوع سالن‌های مطالعه «راز اندیشه» و «میعاد» در خراسان رضوی افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام علی اکبر سبزیان اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن عید سعید فطر و در راستای تکریم ارباب رجوع سالن‌های مطالعه «راز اندیشه» و «میعاد» به عنوان بیست و یکمین و بیست و دومین سالن مطالعه خراسان رضوی افتتاح شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی ضمن آرزوی بهره‌مندی حداکثری از فیوضات ماه مبارک رمضان گفت: سعی ما در اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی بر این است تا با تسهیل‌گری و ارائه خدمات کتابخانه‌ای موثر و مفید بتوانیم خدمتی سازنده به نوجوان و جوانان این مرز و بوم به عنوان آینده‌سازان و آتیه‌داران ایران عزیزمان ارائه دهیم.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییر نقش کاربری کتابخانه‌های عمومی از حالت صرف امانت کتاب و سالن مطالعه به فرهنگسراها و پایگاه‌های اجتماعی، نیاز به راه‌اندازی سالن‌های مطالعه یک ضرورت اجتماعی محسوب می‌شود.

حجت‌الاسلام سبزیان اظهار کرد: در راستای افزایش و تکرار درخواست‌های مراجعین در خصوص فراهم سازی بستری مناسب و مطمئن برای مطالعه و از طرف دیگر نظر به ساماندهی سالن‌های مطالعه توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور باعث افتخار است که توانسته‌ایم امروز با افتتاح دو باب سالن مطالعه خدمتی ارزنده به جامعه نوجوان و جوان ایران اسلامی عرضه کنیم.

در ادامه مسئولین سالن‌های مطالعه پسرانه «راز اندیشه» و دخترانه «میعاد» از همکاری و همراهی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی و کارکنان اداره امور کتابخانه‌ها و همکاری‌ها تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است، سالن مطالعه پسرانه «راز اندیشه» با مساحت ۶۰۲ مترمربع و زیربنای ۵۵۰ مترمربع و ظرفیت ۱۰۱ نفر به نشانی مشهد، بلوار امامت ۲۹ پلاک ۲/۱۰۳ و سالن مطالعه دخترانه «میعاد» با مساحت ۱۲۵ مترمربع و زیربنای ۱۵۰ مترمربع و ظرفیت ۳۰ نفر به نشانی مشهد، بلوار امامت، امامت ۵۴ پلاک ۱۰۲ آماده ارائه خدمات به مراجعین هستند.

کد خبر 5479441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha