۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۰۳

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

بی اطلاعی ملی‌پوش شمشیربازی از دلیل خط خوردنش از تیم ملی

بی اطلاعی ملی‌پوش شمشیربازی از دلیل خط خوردنش از تیم ملی

جوانترین عضو تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی در فاصله یک هفته مانده به حضور در جام جهانی مادرید از ترکیب تیم کنار گذاشته شد که دلیل حذف شدنش را نمی داند.

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حسین شاکر یکی از شمشیربازانی بود که در ترکیب چهار نفره تیم ملی اسلحه سابر برای حضور در مسابقات جام جهانی اسپانیا قرار گرفت اما در فاصله یک هفته مانده به اعزام این تیم به محل برگزاری رقابت‌ها، نام وی از ترکیب تیم اعزامی خارج شد.

شاکر در این زمینه به خبرنگار مهر گفت: قرار بود من در ترکیب ثابت تیم ملی باشم و همراه با این تیم در جام جهانی هم شرکت کنم. این موضوع را همان اوایل عید متوجه شدم. آن زمان به من و نیما زاهدی اعلام شد که در راستای جوانگرایی جایگزین محمد فتوحی و فرزاد باهرارسباران در ترکیب تیم ملی شده‌ایم.

وی تصریح کرد: بر همین اساس طی هفته‌های گذشته هم حضور مستمر و متوالی در اردوی تیم ملی داشتم. انگیزه زیادی هم پیدا کرده بودم چون بعد از سال‌ها قرار بود اولین اعزام را با تیم ملی بزرگسالان تجربه کنم. من از سال ۹۸ به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدم اما در هیچ رویدادی نتوانستم تیم را همراهی کنم. قرار بود جام جهانی اسپانیا اولین اعزام من با این تیم باشد که حذف شدم.

این ملی پوش شمشیرباز که جوان‌ترین عضو تیم ملی اسلحه سابر به حساب می‌آید با بیان اینکه روز شنبه (هفته قبل) از حذف شدنش از ترکیب اعزامی به اسپانیا باخبر شده است، در مورد دلیل این موضوع تصریح کرد: واقعاً نمی دانم چرا از ترکیب کنار گذاشته شدم. قرار بود با تیم اعزام شوم اما یکباره گفتند که این اتفاق نمی‌افتد. در پاسخ به سوال و ابهاماتم هم اینگونه گفتند که به دلیل نقص مسائل فنی بوده است. البته فکر می‌کنم منظور مسائل فنی شمشیربازی نیست بلکه مسائلی از بیرون باعث این تصمیم شده است.

شاکر تاکید کرد: در هر صورت فرصت اولین تجربه برون مرزی با تیم ملی بزرگسالان را از دست دادم. اعتراضی هم به موضوع ندارم چون تصمیمی است که گرفته شده است. فقط اینکه باید از این به بعد تلاش بیشتری داشته باشم تا خودم را بیشتر و بهتر ثابت کنم.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر برای حضور در جام جهانی اسپانیا بامداد پنجشنبه عازم مادرید می‌شود. علی پاکدامن، محمد رهبری، نیما زاهدی و محمد فتوحی ترکیب تیم اعزامی هستند.

کد خبر 5480479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha