۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۰۰

طبق آخرین آمارها؛

۴ مورد قطعی بیماری کرونا در استان سمنان ثبت شد

۴ مورد قطعی بیماری کرونا در استان سمنان ثبت شد

سمنان- آمارهای واصله از ستاد مقابله با کرونا و دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود از ثبت چهار مورد مثبت قطعی کرونا در استان سمنان خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام ستاد مقابله با کرونا و آمارهای ارائه شده از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود طی ۲۴ ساعت منتهی به ابتدای پنجشنبه هیچ بیمار کرونایی در استان سمنان جان خود را از دست نداده است.

طبق اعلام کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونای استان سمنان، بیش از ۴۰ فرد مشکوک به کرونا در شبانه‌روز گذشته به مراکز درمانی استان مراجعه کردند در بازه زمانی مذکور همچنین تست کرونای چهار نفر به صورت قطعی مثبت شد همچنین دو نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی دریافت و برای استراحت به منزل رفتند و دو نفر بستری شدند.

هم اکنون سه بیمار کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های استان سمنان بستری هستند.

نگاهی به رنگ بندی اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا، مبنی بر آمارهای صادره از سوی دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود نشان می‌دهد که شهرستان‌های شاهرود و سمنان در وضعیت آبی هستند.

همچنین شهرستان‌های میامی، دامغان، مهدی شهر و گرمسار در شرایط زرد کرونایی هستند و تنها دو شهرستان سرخه و آرادان در شرایط نارنجی یا هشدار جدی کرونایی قرار دارند.

توصیه دانشگاه‌های علوم پزشکی سمنان و شاهرود واکسیناسیون افراد بالا پنج سال در استان سمنان است تا شاهد کاهش شیوع بیماری کرونا باشیم از سوی دیگر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دوری از تجمعات و مهمانی‌های ماه رمضان از دیگر توصیه‌های شبکه بهداشت و درمان است.

کد خبر 5482303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha