۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰

گردشگران مراقب دام سودجویان باشند؛

تولیدکنندگان عسل تقلبی در اردبیل در دام قانون

تولیدکنندگان عسل تقلبی در اردبیل در دام قانون

نمین - فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: تولیدکنندگان عسل تقلبی در شهرستان نمین در دام قانون افتادند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار هوشنگ حسینی بعد از ظهر پنجشنبه در جریان بازدید از کارگاه تولید عسل تقلبی در شهرستان نمین اظهار کرد: این کارگاه ۳۴ تن عسل تقلبی را تولید کرده و قصد داشت آن را روانه بازار کند.

وی تصریح کرد: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر دپوی عسل تقلبی در یک کارگاه تولیدی در حوالی پلیس راه اردبیل - آستارا، بررسی موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان نمین قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان اردبیل گفت: مأموران پلیس آگاهی نمین با شناسایی و انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی صحت گزارش را تأیید و با هماهنگی قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان به محل مورد نظر اعزام شدند.

سردار حسینی افزود: مأموران در بازرسی از این کارگاه ۲۴ تن عسل تقلبی دپو شده به ارزش ۲۴ میلیارد ریال را کشف و ضبط کردند.

وی از پلمب این کارگاه به دستور قضائی خبر داد و خاطرنشان کرد: یک نفر در این رابطه دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی و رسیدگی تحویل دستگاه قضائی شد.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: متهم قصد داشت عسل‌های تقلبی را برای عرضه در بازار مصرف، به خارج از کشور انتقال دهد.

فرمانده انتظامی استان اردبیل با تاکید بر برخورد قاطع و قانونی پلیس با عرضه‌کنندگان کالاهای تقلبی و غیراستاندارد، قاچاقچیان، سودجویان و محتکران، از شهروندان خواست هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار و قاچاق کالا را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 5482549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha