۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۱۴

معاون سیاسی فرمانداری تنگستان معارفه شد

معاون سیاسی فرمانداری تنگستان معارفه شد

بوشهر- در مراسمی با حضور مسئولان، از زحمات یونس غلامی‌زاده تقدیر و رضا ریاحی به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تنگستان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار تنگستان صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شهرستان تنگستان ضمن بیان اینکه خدمات و زحمات مؤثر مسئولین را خود مردم بازگو می‌کنند و مردم خادمین به نظام را شناخته و معرفی می‌کنند، اظهار کرد: هر کس در جایگاه کارشناس، معاون یا مدیر قرار می‌گیرد، باید با خدمتگزاری صادقانه برای خودش از از این فرصت استفاده کند.

احمدی لطفی بیان داشت: از زحمات ارزشمند و ماندگار آقای غلامی‌زاده که در طول این شش ماه که در خدمت مردم شریف تنگستان هستم، تلاش‌های ایشان را مشاهده کرده‌ام، و همچنین در گذشته نیز اطلاع ضمنی از فعالیت‌های ارزشمند ایشان داشتم، صمیمانه تشکر می‌کنم.

 معاون سیاسی فرمانداری تنگستان معارفه شد

وی ضمن اشاره به اینکه مردم تنگستان دعاگوی خدمات آقای غلامی‌زاده هستند، اضافه کرد: شیوه مدیریت بنده حقیر و نگاهم این بوده که از ظرفیت جوانان مستعد و مردمی خود شهرستان استفاده کنم؛ خداوند نیز توفیق داد و یکی پس از دیگری از ظرفیت نیروی انسانی همین شهرستان برای استفاده شد، تا آنجایی که نزدیک به صددرصد مدیرانی که تا کنون انتخاب شدند، بومی و مستعد هستند.

لطفی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم با حضور این مدیرانی که تازه وارد بدنه خدمت شدند، کارهای بیشتری در شهرستان انجام شود.

مقام عالی دولت ضمن بیان اینکه معاون جدید سیاسی فرمانداری به‌عنوان مدیر مردمی و کارآمد شناخته شده و با تجربه قریب به ۱۰ سال مدیریت در بخش‌های مختلف مجموعه سپاه استان و تنگستان، دعوت به کار در فرمانداری را پذیرفت، تصریح کرد: آقای ریاحی عمر اداری جوانی دارند و می‌توانند به عنوان سرباز، در خدمت مردم و نظام بوده و منشأ خدمات بیشتری برای مردم شوند.

کد خبر 5484442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha