۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۹:۵۰

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای خراسان رضوی:

جشنواره ابوذر تجلی مسئله شناسی است

جشنواره ابوذر تجلی مسئله شناسی است

مشهد ـ رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای خراسان رضوی گفت: جشنواره تجلی مسئله شناسی و مسئله فهمی و حرکت در مسیر حل مسئله از طرف فعالان اصحاب رسانه خراسان رضوی است.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی شادی شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاحیه «ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی» اظهار کرد: این جشنواره تجلی مسئله شناسی و مسئله فهمی و حرکت در مسیر حل مسئله از طرف فعالان اصحاب رسانه خراسان رضوی است و ما مفتخریم که درد امت را می‌بینید و داد خواهی، مطالبه گری و امید آفرینی ایجاد می‌کنید؛ بی شک حضور شما اصحاب رسانه و حرکت شما اسباب حرکت رو به جلو است.

رئیس سازمان بسیج رسانه‌ای خراسان رضوی ادامه داد: این مطالبه‌گری اتفاقی مبارک است؛ ما خود را نیرو خادم و صاحب قلمی می‌دانیم که در این مسیر حرکت می‌کند؛ امیدواریم در این مسیر و با آغاز ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر اتفاقات مبارکی با کمک شما اصحاب رسانه رقم بخورد.

وی افزود: همه تلاش، همت و جهد جشنواره رسانه‌های ابوذر، توجهات به سمت مسائلی معطوف بشود که کمتر به آن پرداخته شده و بار آن بر زمین مانده است.

شاد ابراز امیدواری کرد و گفت: امید است به کمک اصحاب رسانه استان و در صدد رفع مشکلات و امید بخشی با نگاه مثبت به آینده این جشنواره حرکت کند.

حوزه رسانه یکی از بخش‌های جان جامعه است

در ادامه محسن داوری اظهار کرد: معماری در کشور ما انقلابی را ایجاد و پس از آن تصمیماتی گرفته شد و نتیجه آن ایجاد بسیج بود؛ این اتفاق مهمی بود که باعث شد مادام از این ظرفیت ایجاد شده بهره ببریم و بسیجی‌ها نیز از این ظرفیت بهینه استفاده کردند؛ در همه جای این عرصه‌، تراز انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

فرماندار مشهد ادامه داد: یکی از بخش‌های جان جامعه ما حوزه رسانه است؛ اگر چه در جمهوری اسلامی از این ظرفیت نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم ولی بسیج از این ظرفیت همانند سایر حوزه‌ها به خوبی استفاده کرد.

وی گفت: رویدادی مهم در کشور در حال اتفاق افتادن است که بسیار هوشمندانه‌ است؛ دولت سیزدهم در یک اقدام هوشیارانه و قدرتمندانه تصمیمی بزرگ به عنوان جراحی اقتصادی گرفته که این مهم نیازمند یکپارچگی است و باید دست به دست هم داده تا این رویداد مهم با موفقیت انجام شود.

داوری گفت: رسانه به عنوان حوزه‌ای که در جهت اقناع جامعه به این اقدام می‌تواند کمک کند، همانطور که مستحضرید در جهان اتفاقی افتاده که احتمال قحطی را می‌دهد و همه‌ ما باید متوجه باشیم که در داخل کشور بدرستی مدیریت داشته باشیم و وابستگی‌های خود را از دیگران کم کنیم.

فرماندار مشهد گفت: این طرح اصلاح ارز ترجیحی و حذف آن، موضوع مهمی است که این روزها در حال تصمیم گیری است و انتظار است که حوزه رسانه هوشمندانه و با بصیرت مطالب‌ را از افراد مطلع دریافت و به خوبی به جامعه هدف منعکس کند.

وی بیان اینکه این حرکت بسیار دقیقی است گفت: اگر ما بتوانیم به خوبی این حوزه را مدیریت کنیم، موفق خواهیم بود، چرا که از ظرافت‌های خاصی برخوردار و اگر این ظرافت‌ها به درستی انجام نشود، باعث آسیب جدی و کوتاهی در این موضوع تهدیدی برای کشور است.

داوری با بیان اینکه باید این موضوع را به عنوان مسئله‌ مهم در دستور کار قرار دهید، گفت: از هم اکنون با مراجعه به نخبگان و افراد مسلط در این حوزه و آن‌هایی که تخصص دارند، ابعاد این رویداد را مورد بررسی قرار دهید تا این پروژه سنگین در کشور اجرا شود.

فرماندار مشهد در پایان ضمن‌ تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: امیدواریم رسانه‌های استان خراسان رضوی همانطور که همیشه پیشرو بوده‌اند و جز رسانه‌های برتر هستند، در این حوزه نیز ورود پیدا کنند و در حوزه اقناع کشور اقدامات موثر داشته باشند.

گفتنی است، ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با حضور سردار سرتیپ پاسدار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه امام رضا (ع)، تنی چند از اعضای شورای شهر، شهردار مشهد، مدیر کل صداوسیمای خراسان رضوی، مدیران رسانه‌های خراسان رضوی و ... در سالن همایش‌های هتل امامت مشهد برگزار شد.

کد خبر 5485306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha