۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۰۲

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان خبر داد؛ 

بازداشت رئیس و یک عضو شورا در نسیم‌شهر

بازداشت رئیس و یک عضو شورا در نسیم‌شهر

بهارستان- دادستان عمومی و انقلاب بهارستان از بازداشت رئیس و یک عضو شورا در نسیم‌شهر خبر داد و گفت: این افراد در پی انتشار فیلم تخلفاتی که از سوی آنها سر زده بازداشت شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا صادقی، ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به انتشار فیلم تخلفات دو عضو شورای اسلامی نسیم‌شهر اظهار داشت: دادستانی بهارستان از چند وقت قبل بررسی و پیگیری خود را در مورد تخلفات دو عضو شورای نسیم‌شهر آغاز کرده بود اما با توجه به ضرورت بررسی‌های فنی و جمع آوری ادله نیاز به زمان داشتیم.

وی افزود: توفیقات خوبی در پی بررسی پرونده تخلفات شوراهای نسیم‌شهر و عوامل پشت پرده و دلال‌ها به دست آمده است که ریشه فساد را با قاطعیت خشک خواهیم کرد.

دادستان عمومی و انقلاب بهارستان افزود: دو عضو متخلف شورا که فیلم آن در فضای مجازی و رسانه‌ها منتشر شده بود بازداشت و برای تحقیقات پرونده در مراجع قضائی حضور دارند.

وی تاکید کرد: دستگاه قضائی مبارزه با فساد را در اولویت نخست خود قرار داده است و با هیچ احدی در این حوزه مماشات نخواهد کرد، دستگیری‌های که طی سال‌های اخیر در شهرداری نسیم شهر، اداره ثبت اسناد، اداره ورزش، فرمانداری بهارستان رخ داده فقط گوشه‌ای از اقدامات دستگاه قضائی در راستای فساد ستیزی است.

کد خبر 5485729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha