۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۳۸

فرماندار مشگین‌شهر:

گروه‌های جهادی مورد اعتماد دولت هستند

گروه‌های جهادی مورد اعتماد دولت هستند

مشگین‌شهر- فرماندار شهرستان مشگین‌شهر گفت: گروه‌های جهادی با انجام فعالیت‌های خیرخواهانه همواره مورد اعتماد دولت و مردم هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، ایرج بیگدلو عصر دوشنبه در جمع گروه‌های جهادی در گرامیداشت دهه بسیج سازندگی در مشگین‌شهر اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران در سایه همراهی مردم و توانمندی گروه‌های دلسوز و متخصص توانسته در عرصه‌های مختلف قدرت‌نمایی بی‌نظیری را انجام دهد.

وی به ورود گروه‌های جهادی در عرصه‌های مختلف سازندگی و افزایش توان اقتصادی و فرهنگی کشور اشاره کرد و گفت: حضور این گروه‌ها در مناطق محروم و کم برخوردار نوید توسعه و پیشرفت را می‌دهد و ما در ابعاد مختلف سعی خواهیم کرد در دوران مسئولیت و حضور در این شهرستان از ظرفیت گروه‌های جهادی در محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات مطلوب استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر تصریح کرد: با تقویت نهاد بسیج مردمی و مشارکت فعال آنها در عرصه‌های مختلف که با نیت خیرخواهانه و خداپسندانه انجام می‌شود، ما به راحتی می‌توانیم طرح‌های خدمات‌رسانی را در حوزه آب، بخش زراعت و توسعه طرح‌های زیربنایی حوزه راه و عمران روستایی به سرانجام برسانیم.

بیگدلو افزود: مشگین‌شهر امروز در مسیر تحول خود به ظرفیت عظیم گروه‌های جهادی در عرصه عمران و آبادانی نیاز دارد و ما این حرکت عظیم بسیج سازندگی را مغتنم می‌دانیم و تلاشمان بر این خواهد بود تا در فصل تابستان از ظرفیت گروه‌های جهادی دانش‌آموزی، دانشجویی، طلاب و سایر اقشار در مسیر محرومیت‌زدایی بیشتر بهره بگیریم.

فرماندار شهرستان مشگین‌شهر خاطرنشان کرد: کشور تنها با تکیه بر منابع دولتی و محدود بودن منابع انسانی ادارات نمی‌تواند راهگشا در مسیر خواسته و مطالبات مردم باشد بلکه بهتر است الگوهای جدید مردمی در این عرصه ارائه شده و حرکت‌ها در این بخش به شکل منسجم ادامه پیدا کند.

کد خبر 5485833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha