۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۵۸

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا مطرح کرد؛

ضرورت مطالعات بومی و اقتضایی استان گیلان در مدیریت بحران کرونا

ضرورت مطالعات بومی و اقتضایی استان گیلان در مدیریت بحران کرونا

رشت- فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مدیریت کرونا با اشاره به مدیریت خوب کرونا در استان گیلان، گفت: مطالعات بومی و اقتضایی گیلان در مدیریت این بحران ضروری است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمد حسین سپهر امروز (پنج شنبه) در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا گیلان با اشاره به تلاش گیلانی‌ها در دوران شیوع کرونا، اظهار کرد: موفقیت‌های حاصل شده در بحران کرونا در استان گیلان یک افتخار است و باید به‌عنوان دانش و تجربه برای همه ادوار ثبت و ذخیره شود.

سردار سپهر ادامه داد: استان گیلان هم‌زمان با قم درگیر بیماری کرونا بود که خوشبختانه در طول این بحران موفق عمل کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی ستاد ملی کرونا اضافه کرد: مدیریت صحیح کرونا در استان در کنار همراهی و همدلی مردم به‌دست آمده و باید قدر دانسته شود.

سردار سپهر با اشاره به موفقیت‌هایی که گیلان در طرح شهید سلیمانی کسب کرده است، ادامه داد: نه تنها در بحران کرونا بلکه حفظ و تقویت طرح شهید سلیمانی راهبرد عینی عبور از همه بحران‌ها است.

وی در ادامه به‌ضرورت مطالعات بومی و اقتضایی استان در بحران‌ها تأکید کرد و گفت: باید از تهدیدات فعلی فرصتی ساخت و با ارتقای سطح دانش عمومی و اختصاصی، خود امدادی و دگر امدادی و همچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی تا پایان کرونا در برابر این ویروس منحوس و دیگر تهدیدات فائق آمد.

کد خبر 5488460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha