۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲

امام جمعه اصلاندوز:

حوزه بهداشت و درمان اصلاندوز نباید مغفول بماند

حوزه بهداشت و درمان اصلاندوز نباید مغفول بماند

اصلاندوز- امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: بخش بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز مغفول مانده که ضروری است مسئولان در این راستا چاره‌اندیشی اساسی برای حل موانع داشته باشند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اصلاندوز اظهار کرد: اخیراً دولت سیاست‌های اقتصادی خود را برای رفع مشکلات و مسائل کشور آغاز کرده که یکی از مهمترین برنامه‌های دولت مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها است.

وی با اشاره به اینکه این اقدام دولت به نفع اقشار ضعیف و دهک‌های پایین جامعه خواهد بود، تصریح کرد: دولت اطمینان داده که کالاهای مهم از جمله نان، دارو و بنزین به هیچ وجه گران نشود.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز شجاعت دولت در آغاز اجرای اقدامات اقتصادی کشور را یادآور شد و گفت: با توجه به عزم جدی و شجاعانه رئیس جمهور و کابینه دولت در آغاز برنامه‌های اقتصادی، باید در شرایط کنونی تمامی آحاد جامعه به دولت در این مسیر اعتماد کنیم و افکار عمومی پشتیبان و حامی خدمتگزاران جامعه در راستای رفع مشکلات باشیم.

حجت‌الاسلام جعفرزاده با تاکید بر اینکه متأسفانه کشور در سال‌های اخیر دچار مشکلات اقتصادی شده است، افزود: در سال‌های گذشته متأسفانه با مشکلات و مسائل اقتصادی در کشور روبه‌رو شدیم که باید به صورت جدی نسبت به رفع و اصلاح این مشکلات اقدام شود و خوشبختانه دولت سیزدهم اخیراً نسبت به جراحی این اقتصاد مریض اقدام کرده که باید مانند اقتصاد مقاومتی و جهش تولید در کنار دولت مردمی باشیم.

وی با تبریک هفته سلامت، وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز را غیرقابل قبول دانست و خاطرنشان کرد: در حال حاضر وضعیت حوزه بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز پایین‌تر از ضعیف است به طوری که بیشتر امکانات و زیرساخت‌های حوزه سلامت در منطقه وجود ندارد که باید مورد توجه دستگاه‌های اجرایی مربوطه به ویژه علوم پزشکی قرار گیرد.

حجت‌الاسلام جعفرزاده اضافه کرد: بخش بهداشت و درمان شهرستان اصلاندوز مغفول مانده که ضروری است مسئولان در این راستا چاره‌اندیشی اساسی برای حل موانع داشته باشند.

خطیب نماز جمعه شهرستان اصلاندوز با تذکر جدی به مسئولان اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: یکی دیگر از مهمترین کمبودها و مشکلات شهرستان اصلاندوز در بحث راه‌ها و محورهای مواصلاتی منطقه است و تمامی راه‌های ورودی به شهرستان نامناسب و حادثه‌خیز است که نیازمند توجه مسئولان مربوطه است.

کد خبر 5488921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha