۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۲۳

فرمانده انتظامی استان ایلام خبر داد؛

آمادگی کامل انتظامی استان ایلام برای اربعین ۱۴۰۱

 آمادگی کامل انتظامی استان ایلام برای اربعین ۱۴۰۱

ایلام-فرمانده انتظامی استان ایلام از آمادگی کامل انتظامی استان ایلام برای اربعین ۱۴۰۱ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار دلاور القاصی مهر ظهر یکشنبه در دیدار با سید محمد علوی فر رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات و رئیس کمیته مشارکت‌های مردمی اربعین در استان بر آمادگی صد درصدی این نیرو برای اربعین ۱۴۰۱ تاکید کرد.

وی بیان داشت: طبق پیش بینی‌ها امسال ۷۰ تا ۸۰ درصد زائرین از مرز مهران عبور خواهند کرد و باید خودمان را برای یک جمعیت عظیم آماده کنیم و همه دستگاه‌ها باید امکانات و زیرساخت‌های مورد نیاز را فراهم کنند.

سردار القاصی مهر تاکید کرد: آمادگی انتظامی استان برای اربعین ۱۴۰۱، ۱۰۰ درصد است از هم الان هم ۱۲ تا ۱۳ اکیپ از مجموعه انتظامی در زمینه‌های مختلف از جمله یگان ویژه در بحث مردم یاری، راهور ناجا و بحث ترافیکی، پلیس راه و بحث تردد و… آماده خدمت رسانی هستند.

وی با اشاره به اینکه رئیس پلیس راه کشور و جانشین راهور ناجا با نماینده وزیر راه در سفر به مهران بحث تردد جاده‌ای را رصد می‌کنند، تصریح کرد: ما موارد و موضوعات لازم را که باید از طریق نیروی انتظامی ابلاغ شود به سازمان‌های مربوطه اعلام کردیم، زیر ساخت‌ها توسط سازمان‌های مربوطه مهیا می‌شوند و وظیفه پلیس ایجاد نظم در آنجاست.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: در ایام نوروز به خاطر عدم زیرساخت‌های مناسب تلفات جاده‌ای زیادی داشتیم، قطعاً جمعیت نوروز چه در ورودی و چه در خروجی استان با جمعیت اربعین قابل مقایسه نیست و اگر نقاط حادثه خیز و علائم جاده‌ای به موقع برطرف نشود ما با مشکل مواجه خواهیم شد که نیاز است این موارد هر چه زودتر برطرف شوند که زائرین تصادف جاده‌ای نداشته باشند و شرمنده زائرین نباشیم.

سردار القاصی مهر تاکید کرد: همه اقدامات دستگاه‌های مختلف در جهت خدمت رسانی به زائران اباعبدالله الحسین (ع) است، با تعامل و وحدت ایجاد شده در بین ارگان‌های مختلف مشکلی پیش نیاید.

کد خبر 5490759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha