۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲

فرمانده انتظامی چهارباغ خبر داد؛

کشف ۷ انبار احتکار کالای اساسی در چهارباغ

کشف ۷ انبار احتکار کالای اساسی در چهارباغ

البرز - فرمانده انتظامی چهارباغ از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در این طرح هفت انبار احتکار کالای اساسی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کامران چراغی اظهار کرد: در پاسخ به مطالبات مردمی و در راستای برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، طرح ارتقا امنیت اجتماعی در ۴۸ ساعت گذشته در مناطق مختلف شهرستان از جمله مهدی‌آباد و ملک‌آباد به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح که با مشارکت پلیس‌های تخصصی و کلانتری‌های شهرستان به اجرا گذاشته شد، ۱۴ سارق شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با اشاره به اعتراف متهمان به ۱۱ فقره سرقت، اظهار داشت: همچنین در این طرح ۴ فروشنده مواد مخدر نیز دستگیر شدند که پس از تکمیل پرونده به همراه سارقان برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.

وی با اشاره به جمع آوری ۲ معتاد متجاهر از سطح شهر، گفت: این افراد برای درمان به مراکز بازپروری تحویل شدند.

چراغی با اشاره به شناسایی و کشف ۷ انبار احتکار کالای اساسی در سطح چهارباغ، گفت: در بازرسی از این انبارها ۴ هزار و ۱۵۵ کیلوگرم روغن خوراکی احتکاری کشف شده است.

وی از تداوم اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: شهروندان نیز می‌توانند برای مشارکت در ارتقای امنیت شهرمان، افراد شرور و فروشندگان مواد مخدر را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس معرفی کنند.

کد خبر 5490784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha