۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۱:۵۷

والیبال باشگاه‌های آسیا - تهران

شکست یزدی‌ها برابر نماینده ژاپن/ سانتوری - پیکان در فینال آسیا

شکست یزدی‌ها برابر نماینده ژاپن/ سانتوری - پیکان در فینال آسیا

دیدار فینال رقابتهای والیبال قهرمانی باشگاه های آسیا بین تیم های پیکان ایران و سانتوری ژاپن برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم والیبال مقاومت شهداب یزد با پذیرش شکست برابر سانتوری ژاپن از راه‌یابی به دیدار نهایی بیست‌ودومین دوره مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا بازماند تا نماینده ژاپن حریف پیکان شود.

مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا ۲۰۲۲ امروز (پنج‌شنبه ۲۹ اردیبهشت) با دیدار دو تیم مقاومت شهداب یزد و سانتوری ژاپن در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی تهران به پایان رسید.

تیم مقاومت شهداب یزد این دیدار را با ترکیب شهروز همایونفرمنش، رضا عابدینی، امین اسماعیل‌نژاد، ژاورونوک دونوان، سیمون روبرتلندی و مهدی مهدوی شروع کرد.

شاگردان علیرضا طلوع کیان در تیم شهداب در ست نخست این مسابقه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسیدند، اما در سه ست بعدی با امتیازهای ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۲۱ نتیجه را به حریف واگذار کردند تا از راه‌یابی به دیدار نهایی بازبمانند.

موسی سلیم عزیز از عراق و تانپتپول سوکسود از تایلند به ترتیب به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

فردا (جمعه ۳۰ اردیبهشت) آخرین روز مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با چهار دیدار پیگیری و با معرفی تیم‌های اول تا هشتم به پایان می‌رسد.

تیم‌های پیکان و سانتوری از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه برای کسب جام قهرمانی به مصاف یکدیگر خواهند رفت. همچنین تیم‌های شهداب و تاراز در دیدار رده‌بندی که از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه شروع می‌شود، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

خبرگزاری مهر را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید 

کد خبر 5494364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۰۵:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 0
      دمشون گرم تیم شهداب یزدواقعاگل کاشتنداین بودوعده مسابقه فینال بادوتیم کاملاایرانی وستارگان جهان؟باستاره های دنیا که جذب کردید وبازیکنان خوبی که دراختیارتان بودندتازه به یک تیم تمام قد که نه!به یک تیم نضفه نیمه توی کل مسابقات برخوردکردید.پس چی شد؟خداییش این چه بازی بودکه انجام دادید؟
    • رضا IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 0
      چقدرتماشاگریزدی برای دیدن مسابقه نیمه نهایی وبعضا فینال خودشان را به سالن رسانده بودندوطبق شنیده ها حداقل هزارنفردیگربرای رساندن خودشان به سالن ۱۲هزارنفری آزادی ودیدن مسابقه فینال وحمایت ازتیم محبوبشان ازیزدتوی راه بودن که بنظرنیمی ازاونا ازوسط راه مایوس برگشتند!
    • ر.م IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۲/۳۰
      0 0
      فقط به این عکس روی متن مذکورنگاه کنید.عکس مسابقه والیبال ودفاع ۳نفره ژاپنی ها با این قدهای کوچکشان به اندازه موزرسکی ۲واندی پرش کردندودارنددفاع انجام میدن.میدانیدکه چه وقت این مسله شدنی است.تمرین تمرین وجدی گرفتن تمرینات!اونوقت تیم شهداب بیشترسرویس ساده زدندوبعدخسته وبهم‌ریخته بازی میکردند.