۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۱۴

مدیرکل اوقاف استان قزوین عنوان کرد؛

شکایت از متولی حسینیه امینی های قزوین و افراد هنجار شکن

شکایت از متولی حسینیه امینی های قزوین و افراد هنجار شکن

قزوین- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: اقدامات اداره اوقاف درخصوص کلیپ منتشر شده در فضای مجازی، شکایت و اقدامات کیفری و حقوقی نسبت به متولی حسینیه و افراد هنجار شکن خواهد بود.

حجت‌الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان این موضوع که حرمت حسینیه باید نگهداشته شود اظهار کرد: اقدامات اداره اوقاف درخصوص کلیپ منتشر شده در فضا مجازی شکایت و اقدامات کیفری و حقوقی از متولی حسینیه و افراد هنجار شکن که به ساحت حسینیه و سیدالشهدا توهین کردند است امروز انجام می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین ابراز کرد: تولیت حسینه تا چند ماه گذشته به عهده اوقاف بود که تا آن زمان شرایط قابل کنترل بود و مسئله‌ای نیز وجود نداشت زیرا حسینیه دارای دوربین مداربسته و نگهبان است به این معنا که موضوع غیرقابل رصدی وجود نداشت اما متأسفانه در دوران تولیت جدید که از قاضی برای متولی بودن حکم دریافت کرده و این امر و انتخاب با مخالفت اداره اوقاف همراه بوده است احتمالاً توان مدیریت در وی وجود دارد که مسائل این چنینی پیش آمده است.

وی افزود: البته امکان اینکه برنامه با هماهنگی انجام شده است نیز وجود دارد به این معنا که برخی مجالس با اطلاع دوستان برگزار شده است.

این مسئول بیان کرد: از سوی دیگر نیز ممکن است که این کار به طور شخصی توسط افرادی انجام شده و متولی موقوفه نیز در جریان نبوده است.

وی در پایان بیان کرد: در هر صورت این مسئله برای مجموعه وقف پا برجا است که از متولی موقوفه به دلیل هتک حرمت به حسینیه شکایت حقوقی و کیفری انجام شود.

کد خبر 5495322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha