۱ خرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۲۹

معاون توسعه مجمع خیرین‌ سلامت کشور بیان کرد؛

کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت و درمان

کمک ۱۰ هزار میلیارد تومانی خیرین به حوزه سلامت و درمان

ساوه - معاون توسعه و برنامه ریزی مجمع خیرین‌ سلامت کشور گفت: خیرین یاری کننده حوزه سلامت و درمان هستند و تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا یزدانی ظهر یک‌شنبه در آئین تجلیل از خیرین حوزه سلامت و افتتاح مرکز خیر ساز مجمع سلامت اظهار کرد: مجمع خیرین سلامت به عنوان بازوی مردمی وزارت بهداشت در سال ۱۳۸۳ راه اندازی شد و تا به امروز بیش از ۳۰۰ دفتر در کشور تشکیل شده است.

وی ادامه داد: در این مدت خیرین یاری کننده حوزه سلامت و درمان بودند و تاکنون ۱۰ هزار میلیارد تومان به حوزه سلامت کمک کردند.

معاون توسعه و برنامه ریزی مجمع خیرین سلامت کشور افزود: با وجود مشکلات اقتصادی که ایجاد شده است خیرین یاری کننده حوزه درمان هستند و در مجمع خیرین کشور تلاش بر این است تا اولویت‌های حوزه درمان در کشور شناسایی شود.

یزدانی در خصوص شهرستان ساوه گفت: علاوه بر رصد نواقص درمانی در این شهرستان تلاش می‌کنیم بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه نیز با حمایت‌های وزارت بهداشت و خیرین به بهره برداری برسد.

وی تصریح کرد: با توجه به مشکلات اقتصادی کشور ضروری است در عرصه‌های مختلف یاری کننده دولت باشیم تا کشور از این مشکلات با سربلندی عبور کند.

کد خبر 5496399

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha