۲ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۵۹

فرماندار بوشهر:

سیستم اطفای حریق اسکله‌های بندر بوشهر تقویت شود

 سیستم اطفای حریق اسکله‌های بندر بوشهر تقویت شود

بوشهر- فرماندار شهرستان بوشهرگفت: اسکله‌های بندر بوشهر نیازمند تقویت در زمینه سیستم اطفای حریق برای پیشگیری و مقابله با خطر احتمالی آتش سوزی است.

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی دوشنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بوشهر ضمن محکوم نمودن ترور و به شهادت رساندن شهید صیاد خدایی از مدافعان سرافراز حرم و تشکر از اقدامات دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

فرماندار شهرستان بوشهر به خطر احتمالی آتش سوزی در اسکله‌های بندر بوشهر اشاره کرد و متذکر شد: علیرغم اقدامات صورت گرفته، اسکله‌های بندر بوشهر نیاز مند تقویت در زمینه سیستم اطفا حریق برای پیشگیری و مقابله با خطر احتمالی آتش سوزی است.

رحیمی همچنین با تاکید بر انجام برنامه ریزی به منظور کسب آمادگی‌های لازم جهت پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها، مراتع و مزارع شهرستان، خواستار اجرای مانورهای عملی در این زمینه توسط، ادارات هلال احمر، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، با هماهنگی بخشداری‌های تابعه و دهیاران منطقه شد.

کد خبر 5497712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha