۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۲:۳۵

مدیر تئاترشهر به دیدن «تجربه‌های اخیر» نشست/ قدردانی از گروه اجرا

مدیر تئاترشهر به دیدن «تجربه‌های اخیر» نشست/ قدردانی از گروه اجرا

مدیر مجموعه تئاترشهر شامگاه روز دوشنبه دوم خرداد ماه با حضور در کارگاه نمایش از دست اندرکاران اجرای تئاتر «تجربه های اخیر» به کارگردانی حسین کشفی اصل قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سیدمحمدجواد طاهری مدیر تئاترشهر شامگاه روز دوشنبه دوم خرداد ماه و در اولین روز از انتصاب خود به عنوان مدیریت این مجموعه در کارگاه نمایش حضور پیدا کرد و به تماشای آخرین اجرای نمایش «تجربه های اخیر» نشست.

طاهری پس از پایان اجرا با اهدای لوح ویژه مدیریت مجموعه از کارگردان و سایر عوامل اجرایی نمایش قدردانی کرد. این در حالی است که‌ قطب الدین صادقی نویسنده و کارگردان شناخته شده تئاتر کشورمان که به‌ دعوت گروه اجرایی در کارگاه نمایش حضور یافته بود هدیه هنری کارکنان مجموعه تئاترشهر را که توسط فریدون نصیری نژاد هنرمند خوشنویس و نقاش واحد نقاشی برای پایان اجرای نمایش ها تهیه شده به حسین کشفی اصل اهدا کرد.

کوروش سلیمانی، فرزین محدث، رویا بختیاری از جمله هنرمندانی بودند که در اجرای پایانی نمایش «تجربه های اخیر» به عنوان مهمان ویژه حضور داشتند.
نمایش «تجربه های اخیر» به نویسندگی امیررضا کوهستانی، کارگردانی حسین کشفی اصل و تهیه کنندگی وحید کریمی از روز یازدهم اردیبهشت تا دوم خرداد ماه در کارگاه نمایش به صحنه رفت.

در این اثر نمایشی (به ترتیب بازی) کیمیا جواهری، امین قنبری، دلارا نوشین، رامونا شاه، مرضیه موسوی، محمد ارفعی و شهاب عباسیان به عنوان بازیگر حضور داشتند.

کد خبر 5498126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha